fredag 14. august 2009

Spisestuen

Har ommøbelert i dag også! Har en plass i stuen der vi har bord og vitrineskap! Har alltid irritert meg at det er så trangt der og mye styr når man skal være mange å spise. I dag fikk jeg ånden over meg og gjorde noe med det! Ble det bra? Jeg likte det veldig godt, eneste er jo at jeg fikk en bra stor krå ledig..kan det være slik eller har noen et forslag om hva vi kan ha der? Matte skal det også på, den skal på rens først! Kan heller ikke ha gardiner så jeg trenger en fin lift, håper jeg finner det! Lampen må også lenger opp, må bare ordne litt med ledninger først, hehe!!
FØR:


ETTER:


3 kommentarer:

Lotta sa...

Olala så flink du har vært i dag da! Det ble jo flotters! Ser du har masse green gate..heldigris! Er masse butikker med både maileg og green gate og alle ting her...(så si ifra bare da..jeg sender!:) Dit vi skal flytte, Drøbak er jo shopping eldorado med masse småbutikker og. i like..
Vet du jeg skal ut å handle inn ting til visningen i morgen jeg og da skal jeg bla ha skyllemiddel og vaskemiddel som skal stå oppå vaskemaskinen på visning.. kan kjøpe med da jeg..så setter du bare penger inn på konto på mandag tirsdag.. Hvem skal du ha da skyllemiddel er grei, men skal du ha gulvsåpe eller vaskemiddel(til vaskemaskin)
Håper ikke frakten blir så dyr da..lønner det seg med sånn norgespakke da eller? Si ifra om du skal ha romspray eller noe annet deilig durance også;)
Klem til deg:)

Lisa sa...

spisestuen i ett ord! - måtte bare ;)
(ellers blir det en litt annen betydning. spise stuen? nei, jeg tror ikke det er noe man bruker å spise...)
vennlig hilsen orddelingsnazisten..
;)

..også synes jeg omøbeleringen gjorde seg! :)

Anonym sa...

Hei

Så fint å se andre med brune møbler, føler meg bittelittegranne lost som har en brun stil blant alle som har hvit ;o)

Syns ommøbleringa gjorde seg fint.
Hvis du har lyst å ha noe i hjørnet ville jeg nok ha satset på en litt stor grønn plante - men jeg nå veldig glad i blomster og planter da ,o)

Er så gøy å ommøblere, var og shoppa igår og fikk med meg masse fint hjem.
Dessverre stopper bekkenløsninga meg med å ommøblere akkurat nå, men klør i finga etter å flytte litt på møblene til snuppa mi ;o)

Klem Jeanette

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin