mandag 24. august 2009

Sjeselong??




Begynner å lure på om jeg skal ha en sjeselong der jennylund stolen står nå og heller kjøpe en til stol som kan stå sammen med den jeg har under vinduet....klarer ikke å bestemme meg! Det kjedelige er jo at det tar ¨så lang tid å få det sendt opp så må jo bestemme meg at vi har møblene til jul iallefall-hehe! Tror egentlig en sjeselong hadde vært digg å hatt-sitte der og blogge, lese bøker til ungene og ellers bare slappe av i! Har målt opp og det blir å passe veldig bra!!




Hva hadde dere gjort?




Ha en fin dag videre! Her er huset ryddet og klart for venninne besøk! Glede meg!!






Klem!

7 kommentarer:

Ida sa...

jeg hadde gått for chaiselong - helt klart!!

aase sa...

Chaiselong er vakkert og jeg ønsker meg veldig en så du kan jo gjette hva jeg mener!!!Go for it!!!

Elisabeth sa...

Valgets kval! Jeg ønsker meg også en slik lese, bloggeplass som er lun og comfy.... Må sette det på MÅ HA lista mi. Gjerne med utsikt til peis og utsikt, Sukk.

Spent på hva du kommer frem til!

Jatte sa...

Gå for sjeselong , det er LEKKERT !! :O)

Lena sa...

Valgets store kvaler, ja... Jeg lurer faktisk på nøyaktig det samme. Har nettopp kjøpt meg en RÅÅSSSA Ektorp og har ønske om en chaiselong eller en stol ved siden av... Men problemet mitt er at jeg har liten stue og egentlig ikke plass til noen av delene. Så jeg lider med deg og sliter med samme kvaler - skal, skal ikke???
Lykke til i valget!

Bdicte sa...

Har du plass, så kjør på!! Hadde blitt kjempefint trur æ, og såå deilig med sjeselong:))

Idag skal æ få tatt bilde av nymøblan, tenkte æ!!

Snakkes!!

Fru Luna sa...

Takk for sist! Var veldig koselig på lørdag :) Glæde mæ til neste gang, kor enn det blir... Har du mye oppussing igjen før du evt kan ha treff hos dæ? ;)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin