onsdag 19. august 2009

Hvit eller svart??



Hva skal jeg velge? Hvit eller svart?

12 kommentarer:

Veronica's hus sa...

Heihei og takk for besøket:)

Koselig blogg du har da. Du jeg ville ha gått for den sorte, selv om den hvite også var fin. Veldig kule lamper forresten:)

svein`s kone sa...

Hei:) Den sorte vil vel bli mer synlig, men den hvite var jo rå stilig den også. Detta blir ikke lett:) Tror kjnskje jeg hadde valgt hvit.. Klem Line..

Martes atelie` sa...

Stilig lampe! Jeg ville gått for den sorte.

Photo-Me-Life sa...

JESUS KRISTUS!
De der så jeg på i Elloskatalogen til 999,-.
GÅR DET AN!????????? Vi må være tvillingsjeler. Jeg blogget om det også den dagen...

Photo-Me-Life sa...

Falt litt ut av sjokket (burde ikke vært noe sjokk at du blogget om disse) men jeg liker dem begge å hadde nok hatt like store problemer som deg da jeg skulle velge...Kjenner jeg "lusa på gangen" rett hadde jeg valgt hvitt!

Photo-Me-Life sa...

http://whitesense.blogspot.com/2009/07/inspirasjon-jeg-vil-dele.html

Jeg har nesten blogga om dem da:) Nja...er det ikke litt spennende å ha noe å se frem til? Jeg har f.eks sittet 2 mnd i en skinnsofa og ruga...

Elisabeth sa...

Tror jeg hadde valgt den sorte. Husker jeg ikke feil, så har du en ganske mørk sofa?? Begge var fine, så det blir nok knall uansett.

Monja sa...

Hvit;-)eller ta begge,hehe...så kan du bytte litt på det...så fine dem var forrsten..klem

Hvitrose sa...

Hvis du har lyse vegger så syns jeg den svarte blir finest!!siden denne lampen er litt "streng" i stilen så kler den best svart;)))
utrolig stilig lampe!!!:)))

torleif ann karin sa...

Hvit.....spør du meg!!!
Klem:-9

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg ville valgt hvit, fordi den blir ikke så ruvende...

Tusen takk for deltagelse i give away, masse lykke til! :))

silje-sin sa...

Hvit sier nå jeg;) Du spurte om hvor jeg kjøper maileg'ene mine! De er kjøpt litt overalt, men de fleste er fra en liten butikk i fyresdal i telemark. Skal informere på bloggen min hvis de åpner nettbutikk! men strandlykke.no har noen, der har jeg kjøpt en. Håper du finner ut av det:) Og tusen takk for hilsen hos meg! klem fra silje. Forresten, var akkurat innom roselille jeg også.. Så mye fint!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin