søndag 9. august 2009

Soverommet 2




Har ordnet litt på soverommet og har flyttet speilkommoden fra gangen og inn dit-syns det ble så koselig! Mangler litt pynt og sjablongen som jeg har skrevet om tidligere,men det får komme etterhvert!
Har lysst å ha noe under vinduet,men vet ikke hva, noen som har forslag? Den grusomme rullegardinen skal byttes ut,men ikke med det første!
Har hatt en kjempekoselig helg-tanten til mannen hadde bursdag så vi har feiret 2 dager til ende! Nå sitter jeg i bloggestolen og her skal jeg sitte! Besøke favorittene mine skal jeg også!

Ha en flott kveld!

Klem

3 kommentarer:

Aina sa...

Det blei jo kjempekos Elisabeth. Ser ikke at d har så stor plass nder vinduet...kanskje en søt liten hengeplante i en liten søt krukke hadde gått ann. En sukulent, en sånn med tykke blader som bare trenger vann en gang i måneden. Det er jo sunt med grønne planter på soverommet. Vet ikke hvor du skulle bruke sjablongen, men du kunne jo brukt en sjablong også under vinduet. Tudelu så lenge.

Aina sa...

Hvordan skal jeg egentlig svar deg, hos min eller din blogg? Det hvite bordet er egentlig et lite sminkebord, men jeg har brukt det som nattbord til gjestesengen. Det er veldig lavt. Hadde i grunn tenkt å la det stå igjen her, men nå har vi bestilt et større flyttelass, så tror det blir med. Skal gi en lyd om jeg ikke finner plass til det.

Aina sa...

Forresten...kan en se noe sted at en har fått kommentarer, eller må en leite etter de?

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin