lørdag 22. august 2009

innlegg nr 100, bloggetreff og rød kåpe!!



Dette er mitt innlegg nr 100, er det mulig, på en mnd?? Blir nok ikke så mye fremover tror jeg,men det jo sånn når man er ny i noe vil man prøve masse-slik er iallefall jeg!




I dag er det bloggetreff hos Benedicte og jeg gleder meg til å møte alle dere herrlige damer!! Blir kos kan jeg tenke meg!


Må vel innføre meg i den røde kåpa!!




Ha en fin helg alle som er innom! Setter stor pris på alle kommentarer jeg får fra dere! Det er så koselig!!


Klem!

4 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Æsj, jeg tror ikke jeg får meg bortover dit. Har ikke barnevakt her:(

Monja sa...

Kos deg på bloggtreff,og hurra for hundre innlegg,og ny kåpe;)den var fin;)klemmer fra monja

Min stil sa...

Hei. Det var en kjempefin kåpe. Vurderte faktisk å melde meg på bloggtreffet, men var i ganske dårlig form, og i disse tider vil men jo helst ikke bringe med seg noe... Men men, nå er formen fin og jeg skal kanskje på tur sammen med broren min og kjæresten hans til Sommerøya. Hun var på utdrikkningslag i går, så vi må vel sikkert se ann formen hennes også tenker jeg :)
Dere hadde det sikkert veldig koselig i går kan jeg tenke meg. Satt på hotellrommet og blogget litt og så dere skulle dra, og vurderte sterkt å hive meg med. Men da var det strengt tatt litt vel i siste liten, så kanskje neste gang :)
Klæm fra Susanne

madam mim sa...

Hei Elisabeth! Takk for i går, det var så koselig. God mat, godt selskap og flott hus :-) Dette må gjentas! Hos hvem får tiden vise ;-) God søndag til deg, vi snakkes!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin