onsdag 5. august 2009

et lite innlegg på en nydelig dag <3

I dag har vi igjen hatt en nydelig dag i Tromsø! Sitter akkurat nå ute lamme mannen og koser meg med et glass chablis og hører på ungene som er i bassenget ved siden av-herrlig!
Var å kjøpte gardiner i dag,men syns ikke dem ble så fin på soverommet så jeg flyttet dem til kjøkkenet-og der var de jo perfekt!
Har også tatt bilder av tingene jeg kjøpte i går! Vannkaraffelen står her på bordet full av deilig iste som vi også har drukket i dag! Mannen har sagd ned masse busker og på den måten har vi sola i sikkert 2 timer lengre, skal ta flere i morgen-jippi!




Måtte ta med dette bildet av mine herrlige jenter og min søte lillesøster på stranden i går! Skikkelig gladbilde!!



Klem!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det har virkelig vært en ny og deilig dag her oppe i nord. Tror ikke det finnes noe flottere sted å være enn her i nord for tiden :)

Har sittet og lest gamle innlegg som du har hatt...og synes det er en flott blogg du har. Kommer nok til å titte ofte innom her :)

Ha en fortsatt flott kveld.....

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin