søndag 16. august 2009

Litt ordning og en klatremus!!

Fant ikke noen fine lift gardiner så hengte opp denne blondekappen fra min bestemor! Syns det ble riktig så koselig! Tok også det andre nattbordet og satt i kråen som jeg syns var så tom! Ble ikke helt som jeg hadde tenkt, for planen er et liatorp skap fra Ikea der til å ha alle albumene og bøkene i!





Måtte ta med et bilde av min eldste datter-hun klatrer overalt for tiden og jeg sitter med hjertet i halsen-klar til blåsing og plastring! Ingen ulykker enda heldigvis! Må melde henne på turn!
Nå skal vi til besteforeldrene mine på middag, gleder meg!!
Klem til alle!















0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin