mandag 31. august 2009

er det mulig å ha slik flaks??


Har lenge lett etter en tallerkenhylle som dette, uten hell. Har spurt alt og alle føler jeg om de har noe på isste at søskenbarnet til mamma hadde en på kjøkkenet som var i bruk så spurte jo selvfølgelig ikke henne. Så i dag på facebokk begynner hun å chatte med meg- da skriver hun at hun skal ha garasje salg i morgen. Da kom frekkheten i meg så jeg spurte om hun hadde en tallerkenhylle til salgs...da sier hun. Den har jeg sendt med mamma så den kan du få i dag!!!!!

Trodde jeg skulle dø-hadde glemt hvordan den var,men at det var en tallerkenhylle iallefall! Etter at mannen var ferdig på jobb hentet han den og o store lykke da jeg så den-akkurat slik jeg hadde drømt om!!! Nå skal den males hvit og fylles med GrennGate!!!! Can`t wait!!!
Klem til alle dere!!!

3 kommentarer:

liven sa...

Ja her var du flaksen:o)
Har to tallerkenhylle men ikke med knotter under!!
Denne blir nok fin med greengaten til pynt:o)

Unknown sa...

Å, din heldiggris! Jeg leter og leter etter brukte tallerkenhyller, men de er jo nærmest umulig å oppdrive.

Lotta sa...

Åh heldige du:) Vet ikke om du har sett det, men har sendt deg en melding her om at jeg har kjøpt durancen til deg. Så hvis du sender meg adressen din på:

lottadanielsen@hotmail.com

så skal jeg sende det til deg:)
Ha en fin kveld!
Klem klem

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin