mandag 3. august 2009

Koselig bytur!

I dag dro vi+ pappa og Kamilla på bytur! Det var drepanes varmt så vi blei ikke så lenge!
Men fikk shoppet en god del og jeg er superfornøyd!
Kjøpte støvler til Matilde for hele 80 kr på NoaNoa en av mine favoritt butikker! Kjøpte også strømpebukser og solhatt til lillesnupp der!
På Kremmerhuset fant jeg mange skatter, kjekskrukke, 2 skilt, sånn lukte ting...har glemt hva det heter..og en M til Matilde sitt rom.
På OBS! av alle plasser fant jeg de 2 flaskene som jeg har helt saft på-ble superfint på benken! Gikk forbi en interiørbutikk da vi hadde handlet og der sto en karaffel og lyste mot meg, har ønsket meg en sånn lenge og i dag slo vi til, også måtte jeg prøve en flaske med istea-gleder meg til den blir kald. Skal selvfølgelig vise bilder av tingene hvor de er plassert,men nå skal jeg ut å lese i det nyeste "Mamma" bladet!

Ha en flott kveld!




Også fikk Matilde en Nintendo DS- tenk at min rosa prinsesse ville ha turkis....hehe, jeg ville at hun skulle ha hvit,men snuppa var fast bestemt på turkis så da ble det det, med petshoop spill!

3 kommentarer:

Bdicte sa...

Æ har ei sånn lampa! Skulle mer enn gjerne hatt to! Kommmoden e kjempego, den e dyp og romme masse! Anbefales sånn sett:)

Har ikkje solgt stolen...trur ikkje æ gidd å selge den egentlig. Tom vil beholde den, så lar bare annonsen stå tida ut, går nok ut snart, kjøpte bare en mnd.

Fru Luna sa...

Oj, har vi støtt på hverandre i dag :) Har du bilde av deg inne på bloggen? Neste gang må du huke tak i meg ;) Var det på Marie og Edvard, ved Domkirka vi møttes? Jeg hadde på meg kjole og hadde håret i en hestehale...

Frk .Fischer sa...

Så hyggelig at du la igjen kommentar så fant jeg deg :0)..

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin