mandag 3. august 2009

Klokken 8 hos meg....


Klokka åtte hos meg
I Klokka åtte hos meg setter amatørkokker både sine matlagings­kunster og sosiale ferdigheter på prøve. Fire personer som ikke kjenner hverandre skal bytte på å invitere hverandre til middag hjemme hos seg selv, og hver uke møter vi nye personer på et nytt sted i Norge. Fire dager i uken på TV3 vil seerne få følge amatørkokkene gjennom velorganisert menyplanlegging, halsbrekkende butikkrunder, kamp mot klokka, smakfulle overraskelser i grytene og kreative borddekkings­metoder – alt etter som hvem som inviterer hjem til seg. Gjennom nøye planlagte detaljer og en innbydende helhet skal middagsgjestene lære hverandre å kjenne og matlagings­kunnskapene bedømmes. Etter at verten/vertinnen har underholdt sine gjester gjennom en hel kveld faller dommen: Tilfredsstilte kvelden både mage og sinn? Den som får flest poeng blir kåret til ukens kokk. Programmet er basert på den britiske seersuksessen Come Dine With Me, som har blitt sendt i mange sesonger på Channel 4 i Storbritannia. Konseptet har også hatt stor suksess i Sverige og i en rekke andre europeiske land. Nå tar vi tempen på kjøkkenet i vanlige hjem også her i Norge.

Jada, da har lille meg fått tilbudet om å være med, men flau og dum som jeg er svarte jeg NEI! Og jeg angrer! Tenk å ha Alex Rosen i stua da...hehe! Huff, innspillingen skal være tirsdag og onsdag denne uka-altså i morgen! Men jeg fikk spørsmål i går og jeg fikk hetta :-( Liker å vite ting på forhånd og er ikke så spontan-desverre! Hadde jo vært kanonartig da! Og jeg har jo ingenting å tape på det heller!

ÆSJ at man skal være så flau!!!!!

5 kommentarer:

Bdicte sa...

Åååå, va de det dokker snakka om å facebook....kor æ lurte, hehe!

Hoff, de hadde jo vært knallarti og du hadde sikkkert ikkje angra!
Men æ skjønne jo helt klart ka du mene! Alex Rosèn, liksom!! Vet ikkje om æ hadde "takla" han, hehe. Æ e normalt ganske kjapp i kjeften, men med han i rommet trur æ hadde blitt stum, hehe...om du forstår:)

Anonym sa...

Og det går ikke ann å angre seg på at man sa nei?
hehe
Kan jo få sjansen en annen gang, tenkte jeg på...

Alex har jeg sansen for, men er ikke av den spontane personen selv - iallfall ikke når det gjelder å være med på sånt, så skjønner deg godt.

Men fy søren så gøy det sikkert hadde vært.

Photo-Me-Life sa...

Nei og nei, sa du nei? Jeg kan på en måte skjønne det men så kan man tenke once in a lifetime.....osv.... Jeg er rimelig sikker på det hadde blitt utrolig bra!!!

Elisabeth sa...

Oioioi! Jeg hadde nok også fått panikk og takket nei... Men så utrolig arti at du ble spurt!

perler på en snor sa...

Heihei:)
Tusen takk for koselig komentar hos meg:)
Kjempefin blogg du har! Kommer tilbake!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin