torsdag 27. august 2009

Har ommøbelert...igjen!!

Syns det er veeeldig artig å ommøbelere så i går ble det em liten makeover på stua! Måtte nesten le av meg selv! Hadde sååå lysst på noe i vinduet ..og fikk en stol og var så fornøyd..ja dere ser! Den er flyttet! Syns det ble så lunt og koselig nå!

Blåbærmarka rett utenfor! Vi bor helt skjermet for naboer og syns det er så utrolig deilig å slippe å se naboen hver gang vi går ut døra..ikke for det-vi har veldig hyggelige naboer! Ingen som ser inn til oss!

Tror det blir værende slik, mannen syns også at det var veldig bra!!

Nå skal jeg snart på kjøpesenter lamme en venninne..vi får se om det blir noe handling i dag!












Ha en herrlig dag jenter!

Klem

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jeg blir så imponert over hvordan du styrer og ordner. Hver dag har du klart å gjøre noe nytt.... Kunne ønske du kunne ta en tur innom her og styre litt :)

Jeg får holde meg til husvasken i dag. Deler fredagsvasken opp slik at jeg ikke får så mye å gjøre imorgen.

Stua di ble skikkelig flott. Rett og slett nydelig med friske blomster ved stolen. Jeg så at de hadde salg på blomster på Jekta, så hvis det er dit du skal, burde du ta en titt. Jeg skal kjøpe meg blomster imorgen når denne kåken er sterilisert og blankpolert. Har en jobb å gjøre med andre ord, vi prates!

Klem fra Elisabeth.

Lenemora sa...

Fin stol!
Og søte sko i forrige innlegg...

Lykke til med knekkebrødbakin, da..

Klem fra Lenemora

Photo-Me-Life sa...

Hihi, ser du har det samme sidebordet som jeg har, de hvite atmed stolen, herregud....

Fru Luna sa...

Så fint det ble :) Glæde mæ til at du skal ha bloggtreff en dag ;) Klem

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin