onsdag 12. august 2009

Litt fra gangen

I dag har jeg O store rydde,vaske,brette,stryke,ordne,fixe dagen!! Måtte ta litt bilder fra gangen i dag! Speilkommoden som står på soverommet vårt sto i gangen før,men så malte jeg denne kommoden fra brun til hvit! og den passet mye bedre, siden den ikke er så stor. Tenkte å spraymale kurvene og rammene,men TTT!!!!! Hehe! Bildene avungene er på lerret,kjempegenialt!! Johanne er skikkelig sint på bildet,men jeg syns hun er nydelig på det!
Fugleburet fra Kremmerhuset elsker jeg,må kjøpe meg en blomst å ha i det,den forrige døde,har vel ikke så grønne fingre! Skuffne inneholder ungene sine kjeldresser,regntøy, fleeceklær o.l!!

STOPP OG TENK! Denne plakaten skulle ha vært i alle hjem!








Ha en herrlig dag! Nå skal jeg lage kjøttboller som stekes i ovnen! Sinnsykt godt!! NAM!!!
Klem!


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin