fredag 21. august 2009

Nye kurver!

Vi er veldig glad i å se på film og kjøper dvd filmer hele tiden føles det ut som..er jo nesten like billig å kjøpe som å leie så hvorfor ikke!!
Eneste problemet er at "hvor skal vi gjøre av alle filmene"?? Til nå har de blitt oppbevart i sjenken i stua,men den vil jeg jo bruke til heeelt andre ting! Så i går da jeg var en snartur innom OBS! fant jeg disse kurvene...5 stk 99 kr...da fikk jeg en ide`hvorfor ikke oppbevare filmene i dem?? Som sagt så gjort-ble riktig så bra..eneste er jo at jeg trenger 5 til, hehe! Vet ikke helt om jeg skal ha dem under stuebordet,men det vises nesten ikke at det er filmer i dem så vi får se! Det var blårutete stoff inni dem,men det tok jeg bort!


Måtte jo kjøpe inn litt skolesaker til snuppa- og her går det i HelloKitty-resten har hun i sekken, blir nok bøker i dag! Hva liker deres barn? Her går det i HK, petshop (små dyr) og til mammas store glede Maileg tingene!


Nå venter jeg på en venninne av meg som skal komme med lampe, gardiner og HIMMELSENG PAKKEN!! Så i kveld skal jeg sove som en prinsesse!! Blogger om det når alt er ferdig styla!

Gleder meg til Bloggetreff i morgen, men hva skal jeg ha på meg? Fikk den røde jakka i går så må prøve litt å se!

Klem!!

1 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Elisabeth? Jeg dør. Vet du hva? Jeg har samme boktrekk til Caroline som du har! Men kom det som noe sjokk???????? Den ligger rett foran meg her....

Jeg skal si i fra da jeg har bestemt meg ang Howardstolen så skal jeg gi deg beskjed omgående:) Skal på Bohus i dag å se på stolen. Dem har fått inn både stol og sofa i utstillinga....

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin