torsdag 13. august 2009

Ommøbelering og Maileg

Føler at jeg ikke gjør annet enn å flytte rundt på møbler,ting og tang! Men det er jo så morsomt! Flyttet den kommoden jeg visst ei går til andre siden av gangen, under bildet jeg fikk av min bestevenninne i fjor til bursdagen min! Liker det veldig godt!


Satte en annen kommode på den andre siden,men den trenger litt stæsj så det må jeg nok ut å kjøpe etterhvert! ble ganske så fornøyd egentlig!




Litt fra rommet til Johanne! Mailegene sitter så pent og ser på alt som hender, de blir mye lekt med! Og prinsessen på erten var virkelig et godt kjøp! Nydelig er den!


Bildet er rammet inn og hengt over sengen! Skal flytte litt på bildene spå det kommer midt på syns det ble litt rotete,men spikeren var der fra før så hang det bare opp!




Nå skal kjøkkenet få seg en omgang med kluten og huset skal støvsuges! Er regn og grått ute så denne dagen passer perfekt til slik!!




Klem!






















2 kommentarer:

Bdicte sa...

Jess, ommøblering er råarti:))

Har sendt deg mail om bloggtreffet, så sjekk mail'en:)

Lotta sa...

Hei hei!
Det ble kjempe fint!
Og så fint det ble med maileg innrammet:) Lekkert!
Skal jammen si du/dere har mange maileg:)Heldige du! Har du sett den superstore?Koster 800 eller noe..Men den er for stor asa. Var å kikket litt i går på et senter her som har et eget maileg hjørne i butikken..iiiiiiiiik..ville ha alle..kjøpte ikke noe da..men kikket på et sånt møblemang..men det kostet jo 800 kr..for en krakk og et bord! Elsker maileg jeg..er ikke umulig det blir flere her også!
Nattaklem til deg:)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin