torsdag 20. august 2009

1 klasse jente!!!!

Nå er jeg så stolt at jeg sprekker! Mamma sin lille baby er blitt stor og skolejente!!
Det var en stolt jente som hoppet inn i bilen...vi kjørte, enda det er 10 meter til skolen...hehe!
De er bare 5 i klassen,men går sammen med de som er 2 klassinger så de er ca 13 tilsammen! En flott klasse!
Det som er så fint er at barnehagen og skolen er i samme bygget så Matilde kjente jo alle fra før så det var ikke noe stor overgang for henne så dette går fint! 2 flotte faddere fikk hun også! Kjempefornøyd!

Da vi kom for å hente henne møtte jeg henne i døren og da fikk jeg denne beskjeden " æ går hjæm sjøl,mamma-og det skal æ gjøre hver dag" oki tenkte jeg,da får vi prøve på det da!! Vi kjørte opp med lillesøster og da møtte vi henne nesten hjemme, tatt posten hadde hun også! I morgen er det full dag med masse fag og mange nye lærere så regner med bøkene også kommer da! En helt ny tilværelse for oss er dette!


Mamma elsker deg over alt på jord og ønsker deg lykke til med ditt nye liv som en flott skolejente <3

1 kommentarer:

svein`s kone sa...

Nydelig å flink skolejente du har, kan tro de er stolte! Klem:)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin