mandag 8. februar 2010

Ole Lynggaard

Den fineste gaven jeg har fått fra mannen er denne ringen (utenom barna da♥)
Jeg har den som er nummer 2 nederst! Bare elsker den! Den heter Love ring og er fra Ole Lynggaard! Fikk den til jul i 2005 og har hatt den på meg siden!
Visst vi en dag blir å gifte oss har jeg veldig lysst å ha en lik, litt tynnere ring som skal være sammen med den jeg har..lekkert ♥ Fikk i dag en tallerkenhylle hos en venninne så skal å hente den litt senere i kveld når mannen kommer hjem! Nå er det middag på menyen!!!

post signature

7 kommentarer:

Lenemora sa...

Åhh de ringene er bare så utrolig fine, jeg har den øverste ringen som giftering!

Klem Lenemora

Christine Louise sa...

Ååå så nydelig ring :) Heldiggrisen :)

Tusen takk for tips ang. sofa. Ja, det er dobbeldør der, så ene er alltid lukket :) Så sperrer ikke for den jeg pleier å bruke ;)

Klem fra meg..

Beate sa...

Akk, noe så nydelig! Så herlige ringer, elsker den typen "tilfeldig" design.

Så det ble møblene fra Jysk? De var lekre, da! Blir nok bra det der :) Og så så billig...

Ha en fin kveld :) Klem

Audhild Stene sa...

Heia! Takk for koselig kommentar:) Sjenken er ifra JYSK ja! Helt grei benk til en billig penge, men litt utfordring å få skru den sammen! :)

Nydelig ring forresten:)

Forever Love sa...

Elsker Ole L, jeg fikk Forever Love ringen da Emilie kom til verden:) Fiiine ringen!!
Ha en fin kveld.
Klem fra Tonje

Hjemmefruen sa...

Ja - de er kjempe lekre....

Tessa sa...

Kjempelekker ring!!!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin