mandag 22. februar 2010

Husdrømmen ♥

Vi har en drøm sammen jeg og mannen og det er å bygge dette huset en vakker dag! Nestun fra Mesterhus! Det er bare så lekkert og innholdsrikt! Tomt har vi, men det er jo alt arbeidet rundt da...men kanskje-KANSKJE en vakker dag sitter jeg å ser ut over den deilige fjorden vi bor i på denne herlige terassen med en GG kopp te og masse blader!! Herrlig å drømme,ønske,tenke,planlegge!





Sukk mitt hjerte ♥ men brist ikke!!
En dag, kanskje...en dag....
Tusen takk for alle fine kommentarer jeg får av dere-setter enormt stor pris på det! Også kjempegøy at så mange har lagt seg til som følger-moro ♥

post signature

20 kommentarer:

Hannes favoritter sa...

Det va fint du!!!
En dag skal du se at drømmen blir virkelighet!!!

Æ har fri idag, så skal straks være effektiv som en virvelvind og få gjort unna MASSE!!!

Ha en strålende dag!

Klem fra Hanne

Anonym sa...

For eit utruleg flott hus! Skjønar godt at dåke vil bygge det! :-)
Bloggen din var kjempefin og mykje kjekt å lese på!
Ha ein god mandag :-)
Klem Nina

aase sa...

Det er deilig å bære på en slik drøm!! Jeg gjør også det, nesten samme hus, det er bare det at vi bor i et stort gammelt/halvgammelt hus som burde vært pusset opp fra ende til annnen....!! Jeg får nok aldri min drøm oppfyllt det nei.......

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydeleg, stort hus!! ☺ Skjøne godt du drømmer om husbygging! Det gjer eg og, men får klare meg med denne leilegheita nokre år til, kjøpte den jo i fjor sommar og driv å pusse den opp. Mykje jobb å bygge hus, men er nok verdt det til slutt☺

Håpe du får ei fin veke☺

Klem M ♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ja, det var kjempefint! :D

Hvis jeg noen gang skal bygge (vi har tomt vi også) skal absolutt dette være med i vurderingen.

Vibeke :)

ChatrinesLiving sa...

Oida, Dette var virkelig et drømmehus! Kansje du en vakker dag får deg et sånt!:)

Bokstavene på kremmerhuset er fine. Jeg kjøpte "KAOS" som passer godt inn hos meg akkurat nå;) Trur jeg skal sette de oppå skittentøys kurven;)

Finfin ny uke til deg!
Klem fra Chatrine:)

Janne Lillian ♥ sa...

Å..for et fantastisk hus!! Skjønner at det er drømmehuset :) En vakker dag blir det nok ditt ♥ Så heldige dere er som har tomt da.. Her vi bor koster tomtene fletta og de er heller ikke å oppdrive, så et slikt fantastisk hus som dette er far far away ♥

Ha en strålende mandag ♥

Klem

et kjært hjem sa...

Ja det var et veldig fint hus, deilig at det er så mye plass inni! Håper du får deg drømmehuset ditt en dag! Kjempefine bokstaver fra kremmerhuset, blir aldri lei av bokstaver jeg heller :) Ha en fin uke! Ane

Martes atelie` sa...

Det er jo bare så deilig å drømme om. Vi har jo bygd vårt eget hus...men drømmen er et fra svenske Karlssonshus. Det er lekkert det!!!

Tove `blogg verden sa...

flott blogg du har! la meg til som følger : D
ha en flott uke!
klem Tove

Lotta sa...

Olala så lekkert! Så heldige dere er som har tomt..Her koster tomtene både 2 og 3 mill...
Men trives selvf i vår "nye" bolig:) Gleder meg til hage og vår nå! Og sommer!!!!!!!

Stor mandagsklem til skjønne du:)

AK sa...

Hei du! Den henger allerede i stua mi, hihi!! Herlig hus, virkelig en drøm!!Klem AK;)

Smykkas sa...

Det er heldigvis gratis å drømme, og huset er bare rålekkert.

Dere er unge enda, og siden dere allerede er eiere av tomt blir det nok hus en dag.

Drøm søtt.

Klem

FruLisa sa...

Oi oi - dette så bra ut, både utvendig og innvendig - smart romløsning:-)

man må ha noen drømmer - viktig det!

Klem

~Kristina~ sa...

Drømmehus ja! Helt enig;) Vil å bygge hus,men blir ikke enda!:) Å ikke så mange tomte i min fjord, å vil gjerne bli her,hehe:)

Det bordet e fra Britts!:) hadde ett igjen når æ kjøpte det på fredag:) Å dem hadde flere i byen,kjøpte på jekta æ:)

Ha en fin kveld:)

~Kristina~ sa...

Kosta 1160 kr, så slettes ikke ille pris i det hele tatt:) Har sett på ett på bohus, som ikke va r like fint i det hele tatt, å det kosta 1400 trur æ det va!:)
Så veldig fornøyd:)

Juno sa...

ååå, for et nydelig hus!!!
Lykke til med drømmen, du skal nok se at en vakker dag sitter du faktisk på drømmeterassen med en kopp kaffe i hendene ;)

~L~ sa...

Nydelig hus!!
Vil også ha sånn:)
Vi håper på lotto-gevinst så blir det husbygging her:P

Martine sa...

Nydelig hus, forstår godt at dere har fallt for det:) Håper drømmen blir til virkelighet for dere:) Ha en flott dag videre, legger meg til som følger:)

Klem fra Martine

Bettum Villa sa...

Wow, det var virkelig et flott hus. Skulle gjerne hatt no sånt jeg også, men vi må vel fortsette å drømme litt til. :) Lykke til!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin