tirsdag 9. februar 2010

Ny mobil ♥

Endelig er det på tide å kjøpe seg ny mobil! Har gått med en mobil i 6 mnd nå som jeg ikke hadde lyd på så jeg hørte aldri når den ringte :-( utrolig irriterende!!

Så da er det store spørsmålet....skal jeg skaffe meg en Iphone`? Hva tror dere..er det mange av dere som har denne? Er den så bra som mange påstår eller er den ikke det som også mange påstår?? Er jo ikke akkurat billig denne saken her akkurat! Men kjenner jeg meg selv rett blir det en hvit Iphone..nå har jeg tenkt på det sååå lenge. Men hadde vært fint å høre andres erfaringer...!
Jeg har fått feil på vaskemaskinen...er det mulig! Den sentrifuger ikke, men har vært sånn før så det er en enkeøl sak for manne og fikse...men han er jo ikke her...aaarghhhh!! Og jeg som var så godt i gang med prosjekt " vask alle trekkene til Ektorpmøblene" Hadde 2 maskiner igjen og da giddet den ikke mer...jaja. Får vente tålmodig på mannen jeg da!!
Hva gjør dere i dag?
Torsdag skal jeg på jobb blir herrlig ♥
Oppdatering:

Mannen ringte meg (var hos en venninne så han ringte på hennes mobil) og sa at han hadde kjøpt meg hvit IPHONE ♥ den mannen er bare verdens snilleste og beste altså!!
Elsker deg ♥


post signature

9 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Har hatt iPhone og var veldig fornøyd med den! :-) Men jeg er slik at jeg fort blir lei, så hadde den i 6 mnd så solgte jeg den. Men anbefales absolutt!

Ha en fin dag!
Klem J

atinybitofheaven sa...

Jeg elsker Iphonen min... anbefales på det sterkeste :-) den er virkelig super :-)

ha en flott dag :-) klemmer

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Jeg har også iPhone, og er kjempefornøyd med den! Anbefaler den virkelig.

Ha en flott dag og lykke til med valget
Klem Janne Merethe

FruLisa sa...

Iphone her i heimen også og jeg er veldig glad i den. Dessuten er det så fin å se på - det erogså litt viktig:-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ingen Iphone her, ingen erfaring. ;)

I dag? Hadde planer da jeg la meg at jeg skulle overraske mannen med å begynne å legge gulv på loftstua, men etter at Heddalille var mer enn urolig i natt blir det å slappe av mens hun sover. Nå blogger jeg litt mens hun roer ned foran TV. Fineste barnevakta i denne gata jaffal. ;)

Håper maskina er oppe og går i løpet av dagen da! :)

Vibeke ♥

Chanette sa...

Lykke til med valget av tlf :)
Kjedelig med vaskemaskinen, slikt skjer her innimellom og, er så frustrerende!!
Håper du får en flott dag :)

Unknown sa...

Heisann. Jeg fikk en hvit I-phone til jul og er superfornøyd!!
Det er så mye mer enn bare en telefon:)

Ha en fortsatt fin uke:)

Klem Linda

Lisa Eliver sa...

Gratulerer med ny telefon. Mats har en iphone, han sier den er genial :)

Photo-Me-Life sa...

Jeg har en hvit en å det er nesten min beste venn:) Bruker den til alt...

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin