fredag 12. februar 2010

Award

Fikk denne herrlige awarden fra Hanne
Tusen takk Hanne! Setter stooor pris på det! Jeg vil gjerne gi den videre til 3 bloggere som jeg liker veldig godt og har fått og gitt mye kommentarer til!!

Selvfølgelig Guttemamma som syr de fineste vimpler og har de herrlige kommentarene!
Ida
som jeg holder på å le meg ihjel av med sine herrlige innlegg og flotte kreativitet!! TUSEN TAKK!!
Og jeg vil også gi den til Christina
en herrlig dame som syr og broderer og har et lekkert hjem!!!

Nå skal jeg bake muffins og få skikkelig orden på huset før det kommer masse barn som skal rote det til igjen!! HERRLIG ♥

post signature

1 kommentarer:

Smykkas sa...

Gratulerer.

Jeg skal innom bloggene til de som du har gitt den videre til litt senere.

Ha en flott fredagskveld.

Astrid

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin