Endelig har vi begynnt å skru! Skjenken ble ferdig i går...herregud for et "makkverk" Skjønner de som "advarte" meg!! Men skjenken er jo fin så den får stå under vinduet! Den brune skjenken skal få være der den er...gjør jo ikke noe at ikke alt er hvitt!!
Syns det ble veldig koselig med en skjenk under vinduet! Fikk også ei til tallerkenhylle hos ei venninne så byttet ut den som var der med denne som er hvit, den jeg hadde fra før skal få seg en omgang med penselen så skal den inn på Matilde sitt rom!

Lyst og trivelig ble det! Vi har et helt fantastisk lys her i nord, sola begynner å komme og alle er glade og fornøyd!



I kveld visst mannen kommer hjem skal skapet opp, får håpe at d er litt bedre å skru opp en skjenken-er det like dårlig skal det få være klesskap til lillesnuppa!
Jaja, da vet jeg iallefall at jeg ALDRI skal handle møbler på JYSK mer!!!!
I dag har jeg vært og bakt mørlefser sammen med en nabo-dem ble bare sååå god så nå venter jeg på svigersøsteren min som skal komme på smaksprøve ♥



post signature

12 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine bilder☺ Koseleg med skjenk!!
Kjedli når møblane ikkje er "skikkelege". Har ingen erfaring med JYSK møblar, bortsett frå eit gardrobeskåp og ei hylle ala Expedit frå Ikea.

Klem M ♥

Audhild sa...

Så fint det ble da!!! Den er fin ja, men litt av et puslespill å få sammen!!

Anne Grete sa...

Kjempe fint du har fått det!!! Tror ikke jeg fikk det med meg helt, er kommoden fra jysk eller? Tar som regel litt tid med de møblene, uansett hvor du kjøper de fra!

Klem

Smykkas sa...

Det ble nydelig under vinduet. Du har jo pyntet så flott oppå skjenken også.

Neste gang du handler på Jysk (hvis det blir) får du spørre hva de tar for montering. Det er ihvertfall gratis å spørre.

Ha en kjempefin dag.

Mette sa...

Vær obs på skinnene til skuffene. Sto plutselig med den ene skuffa i hånda her om dagen - med alt innholdet i en haug på gulvet. Kulelageret i skinna gikk til h.... Hurra for Jysk :(

Elisabeth sa...

Mette: Ja vi har ikke fått festet våre skuffer...alt var feil og skuffene var ripete og fæle...ble en smule irritert...kan jo bli morsomt når skapet skal skrues opp...

Elisabeth

Guttemamma sa...

Hvitt og vakkert,lekkert -smekkert,dette likte jeg!!

Knutine sa...

Hehe...kjenner igjen dette.
Kjempefin skjenk.
Har faktisk montert en sånn skjenk i eik,med overskap.Den var litt større.Samt et likedan tv bord fra Jysk for en bruker der jeg jobbet før.For en jobb.Og alle de skruene.....
(trodde bruker som var psyk.utviklh skulle miste tålmodigheten totalt mens jeg holdt på.Brukte endel timer ja...
Ikke minst dårlig monteringsbeskrivelsesom fulgte med.

Ha en fin kveld

Anonym sa...

Hei Elisabeth:)
Har begynt å følge bloggen din..synes den er kjempefin og du har det kjempefint og koselig hjemme:)
Har samme sjenk og skap...litt "jalla jalla" som vi kaller det for:) men ikke så verst å se på da:)
Hvis du vil kan du ta en titt på min blogg som jeg laget for ikke så lenge siden:) Er en fersking i faget:)

http://lykkeiverden.blogspot.com/

Merete:)

Hannes favoritter sa...

Heia!

Det ble fint! Og hvitt og trivelig!!!
Ser for mæ at det ble sagt noen mindre bloggbare ord i løpet av den monteringa... hi hi!

Ha en strålende dag!
Klem fra Hanne

Janne Lillian ♥ sa...

hei!
Så fint det ble med sjenken og den nydelige tallerkenhylla. Du har det så lekkert hjemme ♥ Jeg har lagt til din blogg på listen min, den er så inspirerende og flott både når det gjelder interiør og klær :)

Ha en super dag!

Klem fra Janne Lillian ♥

Aashildsvilla sa...

du har fått det skikkeli fint med de hvite møblene på plass..hvor har du kjøpt det hvite buret sonm står oppå vitrineskapet?har leita lenge etter et sånt..klem fra åshild...

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin