torsdag 11. februar 2010

Mamma si prinsessa 4 år!!

I dag fyller min lille prinsesse Johanne 4 år!! Gratulerer så masse med dagen! Helt vanvittig å tenke på at den lille snuppa kom for 4!!! år siden...herremin tiden går fort! Hun var født 17.25 og nå 16.49 var ikke fødselen i gang enda så man kan kalle det styrtfødsel!!
Mamma er så stolt av deg og ditt store hjerte!!
Akkurat nå sitter hun å leker med alle de nye maileg møblene sine.hadde ikke trodd at de var SÅÅÅ store og flotte-perfekt!!
Senere i kveld blir det trekning av konkurransen!!

post signature

12 kommentarer:

Smykkas sa...

Gratulerer med dagen. En nydelig jente, men så har hun en flott mor også. Bare se på bildet.

Ja, tiden går fort. Det er om å gjøre og nyte småbarnsårene selv om de mange ganger kan være krevende.

Ha en festlig feiring.

Astrid

Anonym sa...

Gratulerer med 4-års dagen til prinsessa:)
Ha en fin kveld
Klem Nina

Hannes favoritter sa...

Gratulerer så masse med 4-åringen!!!
Kos dokker masse idag!

Klem, Hanne

Christina Mari sa...

Gratulere så masse med 4 åring i hus. Tia går fort,er ikke noe annet å si om det.
Ha en kjempe fin kveld i kveld.
Klem fra Christina

Unknown sa...

Gratulerer så mye med vesle prinsessa:)

For ei søt lita frøken:)

Ha en fin kveld:)

Klem Linda

Mira sa...

Gratulerer med prinsesse bursdag!

Klem fra Mira.

Unknown sa...

Gratulerer så masse med lille Prinsessa!
Ha en fin kveld:o)

Klem Line

Mor og datter sa...

Gratulerer masse!! :)
Kjempe søt jente!

Liv sa...

For en vakker liten prinsesse! Gratulerer så mye til både henne og deg :-)
Jeg er så enig i at tiden går altfor fort.
min yngste datter fylte 9 år den 1. februar, og jeg spurte meg selv jeg også hvor i allverden de årene har blitt av:-)

Jeg ønsker deg en kjempefin kveld videre!

Hvit Villa sa...

Gratulerer til mor og datter :-) Tida flyr!

Fru Fjeldhammer sa...

gratulerer til prinsessa de... håper dere har hatt en fin dag!!

klem

ELIN sa...

Gratulerer så masse til prinsessa som ble 4 år i dag! Håper dere har hatt en flott dag. Ikke lenge siden vi feiret 4 års dagen til lille prinsessa vår heller. Herlig alder. Klemmer fra Elin

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin