lørdag 6. februar 2010

Da var det bestillt!

Jepp, da har fruen i huset bestemt seg....håper ikke at jeg blir å angre. Var flere som advarte meg mot skjenken så håper bare at d blir bra likevel. Blir uansett ikke å kaste de nadre møblene for vi skal en gang i fremtiden lage oss en etasje til så da skal de bli brukt igjen!!
Møblene kommer i neste uke, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å montere dem-for det blir nok meg som må gjøre det siden mannen jobber 24/7.....Hjelpes!!
Ha en skjønn kveld alle sammen og jeg håper alle koser seg masse og har det bra ♥

post signature

13 kommentarer:

I & du... sa...

De nye møblene er kjempefine! Lykke til med monteringen! :)

Hvit Villa sa...

Da blir det flott i stua vettu! Ha en god helg videre!

fru Dyregod sa...

Lykke til med montering. Jeg synes stua di, slik den er fotografert i headingen, er utrolig flott! Delikat med hvitt, lunt med de hvite skinnfellene og akkurat den rette touchen med putene med trykk.

Mette sa...

Har skjenken selv og er kjempefornøyd :)

Lotta sa...

Olala..Blir lekkert!Gleder meg til du får de..hihi:) Mange klemmer og god kvæll:)

Jeanette @ jig.no sa...

Flotte møbler, det blir nok fint! Lykke til med monteringen, vet hvor kjedelig det er, men det blir bra til slutt! :)
Fortsatt god helg :)

Hannes favoritter sa...

Det kommer til å bli kjempefint!!! Men, æ e enig i at den monteringa ikkje e veldig gøy...

Ha en strålende lørdagskveld!!!!

Klem, Hanne

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja da er det bare å gjede seg. Blir sikkert kjempebra. Lykke til med monteringen.
Superduper lørdag til deg:)

beate sa...

å, for noen lekre møbler!
lykke til med monteringen. husk å lade drillen...

klem beate

Min stil sa...

Flotte møbler du har bestilt deg. Ønsker deg en god helg.
Klæm Susanne

Hannes favoritter sa...

Hei Elisabeth!

Takk for trivelig kommentar inne på bloggen min :)

Skulle kanskje sagt prisen i innlegget :)
Det opplegget Make Up Store har er nesten "too good to be true"...
Kurset er gratis hvis du handler sminke for 400-500 kroner etterpå (husker ikke helt den eksakte summen)... Jeg trengte ihvertfall en del ny sminke som jeg ville kjøpt uansett, så for min del var det helt genialt!!! Og jeg lærte en del nye triks.

Ha en fortsatt fin kveld!
♥Klem

Ninas Interiør sa...

Kjempekoselige møbler! Gleder meg til å se de på plass!

God natt!:)

~L~ sa...

Så ikke før nå at du hadde bestilt skjenken og vitrineskapet..men så lekkert det kommer til å bli:))

Lykke til med skruinga!
ps kan bli hardt å få det til alene...

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin