onsdag 24. februar 2010

Green Gate skap i stua ♥

For en herrlig dag jeg har hatt i dag!! Virkelig fått gjort mye!
Har ordnet på badet, bært, flyttet,ommøbelert og vasket! Dette skapet sto på badet -det er nå flyttet ut i stuen og pryder Green Gte samlingen min! Skulle hatt lys i det da...




Fikk kjøpt 3 påskeegg og de nydeligste kopper med sommerfugl inni-de fineste jeg har vil jeg si! Og de eggene var jo bare så søte! Gleder meg til ungene kommer hjem med påskeris så jeg kan dille og dalle-hihi ♥

Nå skal lillesøster i huset på "ferie" til oldeforeldrene sine! Jeg syns det er så fint å ha besteforeldre som er så unge at de kunne ha vært besteforeldrene til mine jenter! Masse energi og overskudd til småjentene ♥

post signature

17 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Herleg GG samling☺

Klem M ♥

Janne Lillian ♥ sa...

God kveld:)
Så utrolig fint skap ♥ Og så masse fint du har i GG :0) Misunnelig... Jeg fikk også noen av de koppene med sommerfug til bursdagenl..de var lekre ♥

Ha en flott kveld!

Klem

Smykkas sa...

Det var et virkelig nydelig skap, og fyllt med de herligste skatter.

Du er utrolig flink til å pynte, og har tydeligvis funnet din stil.

Morsomt å følge bloggen din.

Klem fra Astrid

Ingvilds Englehjem sa...

For et lekkert skap med så mye lekkert inni:)
Utrolig flott stue du har også:)

Hilsen Ingvild

Hannes favoritter sa...

Så fin Green Gate samling du har! Herlig!!!

Ha en kjempefin kveld!

Klem

Juno sa...

ååh, du er ikke den eneste som liker green gate ;) Det var veldog koselig skap du hadde samlet det inn i :)

åshild sa...

nydeli skap..du e flink..

~Kristina~ sa...

Så utrolig fint det ble:)
Virkelig bra Green Gate samling du har!

Godt med sånne effektive daga:)

Fru Glitters Hus sa...

Nydelig skal med masse godbiter fra GG inne. Mye flott i den serien.
Ha en riktig fin dag.

Klem

Fru Glitters Hus sa...

He he skulle være skap, ikke skal.
Ja ja sånt skjer av og til:-)

EndeligMamma sa...

For et fint skap...og for et fint innhold ;)

De sommerfuglene var jo fantastisk søte da! Tror jeg må på en liten GG-shopperunde snart!

Ha en fin fin dag!
Klem

Photo-Me-Life sa...

Nei og nei:) Skal du selge lampa?

Karoline Sofie sa...

Det skapet var verkeleg nydeleg! Misunner deg den GG-samlinga di;)
Flott blogg du har!
Klem Karoline

Lotta sa...

Åh suprlekkert!Du er heldig som har så mye green gate:) Ønsker meg masse mer:)
Klemmer til DEG og god kveld vennen:)

josimo sa...

Ohjojoj i det skapet var det jammen MYE lekkert.
Skal kjøpe de sommerfugl koppene selv , der er bare så nydelige

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så flink du er da, og for en flott Green Gate samling du har ! ♥ Har sett på de koppene og skålene med sommerfugl i, de er kjempesøte ! ♥

Ha en god natt ! :)

Klem Anette

Janne Lillian ♥ sa...

Hei igjen!
Den lysekrona på loftstua kommer fra Bohus.. de har den i en liten og en stor str.. Men navnet husker jeg ikke :)

ha en flott fredag ♥

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin