fredag 12. februar 2010

Litt bursdag ♥

En liten venn som venter på gjestene sine i ny mycinnamongirl kjole! Den er bare herrlig ♥ Bordet gikk i rosa og lilla etter ønsker fra bursdagsjenta selv ♥
Hjemmelagde muffuns av barnehender-sjarmerende og veldig gode!!

Godterier må man ha i selskap!












Dagen i dag har vært veldig vellykket og snuppa fikk masse flotte gaver!
Blir ikke å legge ut bilder av ungene da jeg ikke har spurt enda om foreldrene syns det er greit!
Nå har jeg ryddet opp og sjainet så nå er det kos resten av kvelden!
Kommer tilbake med alle gavene hun har fått når jeg har fått skikkelig oversikt...tingene ble lekt med så må sette det i sammen ♥




post signature

4 kommentarer:

Anita sa...

Kjolen er jo bare lekker:D Og for et nydelig og koselig bursdagsbord!! Ønsker deg ei kjempedeilig helg!! Eg er klar for konsert her;)

Smykkas sa...

Du er helt utrolig flink.

Det var kjempelekkert alt sammen. Det var sånn at jeg neste følte at jeg var i besøket.

Gleder meg til å se gavene hun har fått.

Astrid

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig kjole :-) Skal ønske oss en slik til Thea også etterhvert ;-)
Koselig å høre at bursdagen var vellykket!

Ha en fin helg, kos dere og nyyt!
Klem J

Helene sa...

Så fint og rosa altså;) Med masse godt på bordet! Skal feire 3-årsdag her neste måned, men den blir vel helst tøff og blå!!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin