tirsdag 23. februar 2010

Kjøkkenet ♥

Litt bilder fra kjøkkenet i dag! Tror jeg bare har blogget kjøkkenet en gang før så da var det jammen på tide med en liten oppfriskning!
"Kaffesjappa" mi! Min bestevenn og "wake up call" Kunne ikke klart meg uten min kjære nespresso maskin!

2 løkblomster fikk følge med meg hjem i dag-skulle gjerne hatt flere,men jeg hadde med meg en illsint 4 åring og da var d bare å spurte til kassa og komme seg hjem!









Er veldig glad i kjøkkenet mitt-skulle selvfølgelig vært noen kvm større,men det holder for meg! Koser meg her inne. Praktiskt kjøkken er det iallefall!!









Disse nydelige kaffeskjeiene fikk også bli med hjem-12 stk til 89-jeg spurte om det var feilpriset,men det var det ikke. Syns de var så fine!!






Nå skal jeg vekke lillemor som sover, lage fiskegrateng og vente på storegull som kommer fra skolen hvert øyeblikk!!
Gleder meg ♥
Anonym sa...
Kjempekoselig kjøkken, nydelige vårblomster - og jeg må også spørre, som flere, hvor fant du de lekre skjeene, og er du fornøyd med Nespressomaskinen din - kan man lage tilnærmet lik vanlig traktekaffe (altså uten melkeskum) på den?Hilde
Hei!
Nespresso maskinen er bare helt digg-bedre kaffe får du ikke-er så ille at jeg nesten ikke liker vanlig traktekaffe lengre..så man blir vel avhengig!
Skjeiene har jeg kjøpt på en lokal interiørbutikk i Tromsø-måtte kjøpe samme gafler i dag!!






post signature

13 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

ser kjempe koselig ut kjøkkenet ditt : )
Jeg har fryktelig lyst på nytt og større kjøkken, men blir nok ikke med det første nei!!
Ha en fin dag
klem Tove

Tove `blogg verden sa...

og forresten takk for tipset : ))

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg kjøkken du har☺
Vårt er minibittelite, men egentleg ganske praktisk likevel. Men sittegruppe har vi ikkje plass til, og fleire enn to der vert trangt!

Koseleg med blomster☺

Klem M ♥

Photo-Me-Life sa...

Det skal liksom ikke gå an, samme løkblomster og samme potta her!!!!!

Fru Fly * Heidi sa...

Koselig kjøkken og herlig med utsikt mot fjellene der! Ha en fin dag!Klem Heidi♥

Bless by Tone sa...

Kjempefine bilder. Skjønner godt det der med skrikende fireåringer og butikker:) Hvor kjøpte du de nydelige skjeene??? Hilsen Tone

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Ohh, så koselig kjøkken du har ! ♥ Likte veldig godt lyskronen og den fine kaffeplassen. :)

Den sukkerskålen og fløtemuggen har jeg også, og snodig nok står det skjeer i min fløtemugge også.;)

Ha en herlig dag Elisabeth ! ♥

Klem Anette

~Kristina~ sa...

For ett nydelig kjøkken du har:) Så heldig du er, kjøkkenet er det æ like minst i vårt hus! Men håper å få det fiksa etterhvert da, selv om det e litt galskap, når det bare e 4 år gammelt:)
Du har det så utrulig fint:)
Kor du fant skjeiene?

Lotta sa...

Ah lekkert du har det..Koselig altså.Med mange fine detaljer.Er du fornøyd med kaffemaskinen?
Kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn..

Klemmer

Lotta sa...

Og pst..vedr vipp haha..ler..Jeg hadde ikke brukt den dyre do børsten der nei...hehe..Men er egentlig et spann til kjøkkenet jeg ønsker meg:)Så får jeg litt ekstra skap plass au:)hihi

Måbare få igjen på skatten først..ler

Smykkas sa...

Nydelig kjøkken du har, med masse flotte detaljer.

Hvor i all verden fikk du tak i de fantastiske skjeene?

Apropos kjøkken. Jeg må gi mitt et strøk maling, men jeg kommer vel ikke i gang denne uka.

Klem

Karna sa...

Så koselig det er hos dere, kjempe mange fine detaljer på kjøkkenet ditt...

Anonym sa...

Kjempekoselig kjøkken, nydelige vårblomster - og jeg må også spørre, som flere, hvor fant du de lekre skjeene, og er du fornøyd med Nespressomaskinen din - kan man lage tilnærmet lik vanlig traktekaffe (altså uten melkeskum) på den?

Hilde

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin