Da har lillesnuppa trukket vinneren!!! Fikk jo selvfølgelig ikke tatt bilde av seansen da det er på lading til i morgen ♥ Tusen takk til alle som har vært med! Det som også er helt sinnsykt er at 20000 til har klikket seg inn på bloggen min siden jeg la ut konkurransen! Herrlig ♥

Hun trakk denne lappen:

Anonym sa...
Så bra! Jeg er med! Har ikke blogg selv,men er innom din hver dag for inspirasjon. Tusen takk.

Merethe


GRATULERER MERETHE!!!!


Du må sende meg adressen din på mail sså jeg får send gaven din :-)


Tusen takk for alle bursdagsmeldingene til lillesnuppa!!

Skal blogge fra selskapet i morgen!!






post signature

4 kommentarer:

Hannes favoritter sa...

For en heldig vinner!!! Gratulerer Merethe!

Elisabeth!
Håper dere har hatt en super bursdagsfeiring idag!!!!

Inne på bloggen min finner du en award til deg :)

Klem fra Hanne

yesheimen sa...

Hei. Grattis til den heldige vinneren.

Har skrevet til deg tidligere, men ikke fått noen mail, så jeg prøver igjen. Du vant på min Pay it forward, og jeg vil jo gjerne sende deg en ting. Men da må jeg få adr din.
mail meg hvis du vil:
ankaled@hotmail.com

Ønsker deg riktig god helg.
Klem Ann<3

MariMaja sa...

Gartulerer til vinneren!

Lotta sa...

Grattis til vinneren og god helg til DEG:)Klemmer:)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin