lørdag 20. februar 2010

Litt mer fra i går!!

Fant jo en del flere skatter i går på shopperunden min♥ Falsk hortensia-jeg skal ha flere selv om de ekte så klart er min favoritt! Og RÅÅÅSA telysestaker! Skal ha litt Rosa stæsj på den nye skjenken!
Disse må dere bare prøve!! Hjerte marsmallows fra Kremmerhuset-OMG!!! Dette er virkelig snaddert!!








Og verdens fineste lille skatt fra Fretex-et nydelig fløte og sukkersett i fattigmannssølv-har vært på jakt leenge etter det og der sto det og ropte på meg! Til den nette sum av 49 må jeg si at d var et kupp ♥



post signature

12 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Mange fine funn der :-) De marsmallowshjertene gav jeg til min mor på morsdagen, kanskje dumt? Hihi. Ha en GOD HELG!

helen og gutta sa...

de rosa telysestakene har jeg også, bare den utgaven som er litt mindre. Fløte og sukkersettet fra Fretex var nydelig, jeg er også på jakt etter det

Lillan sa...

oi så masse fint du har shoppet:) jeg har shoppet litt selv i helga, viser bilder av det til uka:))

ønsker deg god helg!!

klem Lillan

atinybitofheaven sa...

Så mye fint- og de marshmallowsene så deilige ut :-)

Nå fikk jeg lyst å dra på loppis selv gitt :-)

Ha en herlig helg videre :-) klemmer

Fru Luna sa...

Flott funn :) Tror du må har vært innom Fretex før mæ, for ellers hadde æ knabba med mæ settet ;)
Takk for tipset! Skal sjekke du børstan, men knallfarga bust hørtes ikke helt bra ut :P

Klem

Janne Lillian ♥ sa...

For et funn:) Det var lekkert ♥

Ha en strålende lørdag!

Klem

Anonym sa...

Lekkre ting:)
He nåke til deg på bloggen min;)
Ønsker deg ei fin helg
Klem Nina

Lotta sa...

Wow så mye lekkert æ. Du er så flink til å finne skatter du! Nydelig alt sammen!
Kos dere med lørdag og alt som hører til!
Klem klem

Ninas Interiør sa...

Så mye fint du har fått kjøpt deg! Og så utrolig fint det ble med skapet og skjenken du viser under her!! Deilig å være ferdig med monteringa, så kan du bare nyte det vakre skuet etterpå!:)

Ønsker deg en fortsatt fin helg! Klem Nina

Smykkas sa...

Det settet fra Fretex skulle jeg gjerne hatt klørne i, men det var lekkert det andre du har kjøpt også.

Ha en kjempefin lørdagskveld.

~L~ sa...

Syns det ble lekkert hos deg med ny skjenk å vitrineskap:))
Hvor har du kjøpt "krukka" som du har hortensiaen i? Den var knallfin:)

Ha en fin kveld!

Malin sa...

SV: Silje (trådsnella) syr på bestilling, så prisene varierer alt etter hva du skal ha, stoff ol. Pleier å betale mellom 200 og 400. Klærne hennes anbefales på det sterkeste. Har masse av klærne henns til eldste, de har blitt brukt flittig både hjemme og i barnehagen. Holder seg fint, og er klar til bruk på lillesøster:)

Er det din stue du har bilde av i headeren? Syns den var så fin at jeg nesten fikk litt vondt i magen:)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin