fredag 13. november 2009

Putetrekk med monogram!

Denne pakken kom til meg i dag! Ble så glad da jeg fant den i postkassen etter en dag på jobb! Fornøyd?? Det skal jeg love deg,Christina!!
Sjekk disse da!!! Nydelig!! herregud så lekkre de putetrekkene er! Gleder meg til å skifte på senga! Har planer om å gjøre det foooooort!!!!


Egentlig er de for fine til å ligge på soverommet,tror heller de skal få være i stua!


Nydelig monogram med forbokstavene til meg og min kjære!!



Putetrekkene er brodert av Christina! ( www.minlillelykke.blogspot.com )
Tusen takk nydelige du!!



post signature

8 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Nydelig putetrekk, Elisabeth:)De blir kjempefine på puta di:)
Ha en fin fredagskveld!
Klem Linda

annette sa...

de var virkelig nydelige. er dette noe hun selger et sted eller?

Guttemamma sa...

Ûberlekre!!!!Goood helg med nye puter!!
klemmmsss

Anonym sa...

NYDELIGE:)

Ha ei fin helg

Klem Nina

Aina sa...

Disse putetrekkene var utrolig skjønne! Skulle hatt meg en brodermaskin også, men tiden strekker ikke til akkurat nå.

Når det gjelder dunkåpas...så kjøpte jeg den selv i dag. Utrolig dumt å gå å fryse halve vinteren. Kan ønske så mye annet til jul og bursdag. Gleder meg til å gå tur i minusgrader i mårn!

Ha en finfin helg. Klem Aina

Unknown sa...

Heisann.
Sååå nydelige putetrekk!!

God helg:)
Klem Linda

Christina sa...

Hei vennen!

Så bra du ble fornøyd!
Ha en strålende helg;)

Klem C

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine! :) Christina er flink. :)

Liten trøstepremie til deg hos meg.
Send meg fargeønske (evt. stilønske) og adresse på vibekeor@gmail.com :)

God helg!!


Vibeke :)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin