torsdag 12. november 2009

En liten stemningsrapport!

Viser litt bilder i kveld fra stuen! Koser meg med kaffe,stearinlys og fin musikk! Har hatt en kjempefin dag,shopping,kafe og besøk =perfekt! Kjøpte denne serviettholderen og serviettene på Kremmerhuset-har lenge lett etter en fin holder og endelig fant jeg en!
Gyngehest fra Bohus-den skal være på en av bildelistene jeg kjøpte i dag-håper mannen kan skru dem opp for meg når han kommer hjem!
Syns det ble så koselig med disse på gardinene-følte at stua ble ny bare med dem! Veldig dekorative!




Den gamle lampa er forstatt i sin naturlige prakt-liker den bare bedre og bedre så kanskje den skal få være slik!








Hva har dere gjort i dag? I morgen er det jobb-gleder meg skal ha mørketidsfest! Kan tenke meg at det blir koselig i fjæra med bål og glade barn!!
Ha en flott kveld!




post signature

5 kommentarer:

Anonym sa...

Koselige stemningsbilder:)
Kos deg i mårga:)

Klem Nina

stian sa...

ååå, for en nydelig lyskrone i stua di...Hvor har du kjøpt den? leiter etter ei til stua mi-kunne godt tengt meg den du har :)
Fine stemningsbilder :)

Shabbycharm sa...

BARE INNOM FOR Å ÖNSKE DEG EN FIN HELH.
KLEM BELLA

Elis@beth sa...

Stian: Lysekrona er kjøpt på Bohus! Den er knallfin!!!

ha en fin kveld!

HusmorDronninga sa...

Så koselig du har det Elisabeth!
Det er virkelig en fryd å se bidler fra hjemmet ditt!
Lurer på når jeg skal driste meg til å vse fram større deler av mitt eget hjem..hmm.. hehe :)

Ha en fin lørdagskveld!
Klem fra
Kjersti

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin