søndag 22. november 2009

Interiørgave under 100 lappen

Jeg er blitt utfordret av http://atinybitofheaven.blogspot.com/ til å finne 3 interiørgaver under 100 lappen!

Utfordringen lyder som:

"Finn tre interiørgaver på nett under 100 kr.



Kall innlegget for "Interiørjulegave under 100 lappen "

Vis bilder på bloggen, og gi utfordringen videre til tre bloggevenninner.

Tips M om innlegget ditt,

så samler vi forskjellige julegavetips på Et glimt av M bloggen.

Og link til den som ga deg utfordringen!"


Linserviett med rødt monogram fra www.landromantikk.no til 99 kr

Linhjerter med God jul fra www.lobelia.no til kr 69
Kjempesøt skål til prinsessen kun 33 kr fra www.velkommen.org

Vil sende denne utfordringen videre til Benedicte med den koselige bliggen www.bdicte.blogspot.com

Line med www.sveinskone.blogspot.com

Christina med den koselige bloggen www.minlillelykke.com


post signature

2 kommentarer:

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Utfordringer er en kjekk måte å komme i kontakt med andre og ha det gøy her inne.
Er dessverre dårlig på disse utfordringene, tror jeg minst har 20 som ligger i kø som jeg aldri får tatt,uff- men tiden strekker ikke til alt.
Musebabyen er kjøpt og av merket Maileg
Ha en fin dag.
Klem

svein`s kone sa...

Hei:) Så gøy da, den tar jeg:).. Skal bare på en liten harryshoppingstur til Sverige først så tar jeg den til kvelden.. Klem fra meg til deg:)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin