torsdag 26. november 2009

Good morning sunshine!

I dag blir det rydding,vasking og ordning til advent! Jobb i morgen,bursdag på lørdag og 1 søndag i advent på søndag! Er bare nødt! Skal opp på loftet å gå gjennom julepynten også-er sikkert mye jeg kan bruke og MASSE jeg ikke kan bruke! Ha en deilig dag!!!
Mange har spurt hvor jeg har kjøpt memini kjolen...den VAR kjøpt på www.minlilleverdenbutikk.no men de var utsolgt for den, men denne tøtta gir ikke opp så fant den på www.minengel.no gratis frakt tilogmed!

post signature

3 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Kos deg med forberedelser :-) Jeg skal ta en runde i morgen!

Håper du får en finfin dag!
Klem J

Evas Passion sa...

trevlig advent!!!

svein`s kone sa...

Hei. Kjenner til knagge mangelen! Har den du har avbildet her jeg, den med mange knagger på:) Kose deg med bladet ditt da.
Klem fra Line...

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin