mandag 30. november 2009

Litt jul hos oss!

Fikk så lysst å vise dere hvordan jeg har pyntet til nå! Hengt opp gardiner, fått røde puter i sofaen og et rødt pledd. Stjernene er i vinduet-gruer meg allerede til å ta de ned for det er noe av det koseligste jeg vet!
Er glad for at vi kjøpte røde gardiner-det ble vanvittig stemningsfullt og lunt her inne nå! Passet MEGET bra til den hvite sofaen!
Jada-jeg vet-Snoop Dogg på tv-jeg måtte bare-hehe!! Julekalenderene til ungene er kun for bildet skyld de blir ikke hengt opp før i kveld når de er lagt!
God jul! Disse putene likte jeg! Så flotte! Tror jeg må finne 2 slike avlange puter som kan ligge i sofaen resten av året!
Vet ikke om jeg har vist dere disse kronene? har en liten og en stor-perfekte til blomster og lys!
Nå skal jeg ut å handle litt-har nesten ikke juletrepynt så må vel å kjøpe før det er helt tomt!

Ha en deilig dag! Endelig er bloggelysten tilbake!!

Mange som spørr hvor gardinene og putene er kjøpt-Princess er svaret så det er sikkert noe de fleste får tak i!
Tusen takk for alle kommentarene!


post signature

15 kommentarer:

Bdicte sa...

Åå, så julekoselig det va blitt hos dokker:) Nydelige gardina! Kor du har kjøpt dem?

No skal æ shaine kjøkkenet så æ kan blogge om julekjøkkengardinan:)

Christina sa...

Åh,så koselig hos dere!
Har selv begynt for andre(!) gang å pynte så smått.De stjernene er så lekre.Vurderer også kanskje røde gardiner...

Ønsker deg en fin kommende uke vennen!;)
Klem C

Noatunfrua sa...

Hurra for at bloggelysten er tilbake! :)
Helt nydelig julestemning hos deg! Gardinene var utrolig skjønne! Skal også vurdere røde gardiner når vi får litt større plass ;) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dine..?

*sukk* misunner deg (og alle andre) som har så fin sofa... En vakker dag.... ;)

Ha en finfin dag!

Ikke A-Lene sa...

Kjempe koselig.. Julestjerner er sååå jul... Gleder meg nå...
Ha en fin dag..
Klem Lene Christin

Jannes lille sted sa...

Så koselig det ble hos dere nå! Stjerner og staker i vinduet er noe av det koseligste. Nesten det beste med hele advent og juletiden. Så utrolig koselig

Ønsker deg en fin uke
Klem Janne Merethe

Anita sa...

Så fine bilete!! Kvar har du kjøpt puta?!?! Den var nydeleg!! Kunne tenke meg nokre slike:)

aase sa...

Lekkert med litt rødt til den ellers lekre stua deres ja!! Dette ble bra!! Stjerner i vunduet er skjønt og som du sier, ikke gøy å ta de ned!! All annen pynt er greit å fjerne, men ikke lyset i vinduene!!

Jeg har nesten pyntet ferdig til jul jeg!! Tidlig ute, men også tidlig ute med å plukke ned igjen!!

M sa...

Sååå lekkert:) Blir i skikkelig julestemning bare ved å se på:) Det er så koselig med adventsstjerne i vinduet, setter stemningen!

Ha en kjempefin førjulstid!

Lotta sa...

Åh lekkert! Skal opp på loftet å fnne julestjerne jeg nå! Håper den er like hel:) Klem klem og ha en fin kveld! :)

HusmorDronninga sa...

Så koselig det har blitt hos deg!
Jeg elsker å ha adventsstjerne hengende i vinduet, og det er alltid like trist hver gang januar kommer og jeg må ta de ned...

Fine puter og gardiner du har kjøpt deg også!
Ikea har forresten noen fine avlange hvite puter.. med fjærfyll.. som i og for seg er veldig praktisk ;) (i alle fall med en husfar som alltid skal knøvle putene... :P )

Pink lady sa...

Så skjønt med jul i stua deres!

Nå er det endelig 1. desmber og vi kan for alvor begynne med alle juleforberedelsene og all kosen! :)

Håper du får en riktig god dag.

Klem Pink Lady

Evas Passion sa...

Vad julfint!!!

madam mim sa...

Hei! Skikkelig julestemning hos deg, så koselig! Ja, endelig kom bloggelysten tilbake, har jo vært i tørka i månedsvis nå :-) Det er jula som henter den fram igjen. Kos deg nå i førjulstiden, det skal jeg!

Klem, Linda

Therese fra huset med de rare i sa...

Så flott du har pyntet!! Skulle kanskje hatt gardiner med noe rødt i her og for føler det blir så vinterhvitt... selv om jeg er innmari fornøyd:) *gruble litt på den* Puta har jeg og.. er så fin :D

Shabbycharm sa...

så stilige gardiner ,her blir det bare hvite i år, men hadde tenkt å få sydd meg noen nye på kjökkenet,vi får se hva tiden strekker til nå före jul.ha en fin onsdag.
klem bella

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin