torsdag 3. september 2009

Superglad!!!!!


Lovde jo å legge ut resultatet av mine "perfekte" brød-hehe!! Det ble ikke helt som planlagt for å si det slik!! Brødene ble kanongode,men ikke helt bloggifiserende for å si det mildt! Vet ikke hva som skjedde-huff!! Får vise neste gang!! Tror deigen fikk presangtasjonsangst!!


Viser heller "greengate" hylla mi-som fortsatt henger på veggen-umalt TTT!!!!!

Får male den når vi kommer hjem fra Ikea!!

Gleder meg som en unge til det,men det har jeg jo allerede fortalt!


Ellers vil jeg bare si tusen takk til alle som vil være med på trekningen-er i lykkerus over at så mange er innom her og kommenterer,legger seg til som følger og bare er kjempesøte!! Setter mega stor pris på det!

Det er det som gjør at man syns blogging er gøy! Har lysst å sende dere alle en premie :-)


Ha en herrlig kveld videre! Skal innom dere alle i kveld for blir ikke å være på nett før søndag,men da blir det mye gøy og vise frem!!


Klem fra en superhappy Elisabeth!!

5 kommentarer:

Noatunfrua sa...

Kjempefint ble det!!
Misunnelig på samlingen din ;)
Har akkurat begynt på min egen lille samling! hihi!

Ha en fortsatt flott høstkveld :)

aase sa...

Skjønner egentlig ikke hvorfor du skal male den hylla men....passer jo lekkert med GG i ulike farger i hylle. Jeg synes ikke du skal male den.

Kristoffa sa...

FOrstår godt at du er fornøyd!!! Hylla du fikk er jo knallfin!!!!!! Jeg synes også at den var kjempefin slik den er nå. Passet veldig godt med GG.
Rommet til den lille prinsessen din ser også utrolig fint ut!

Guttemamma sa...

Hylla er knall også så mye fint på!!! God helg,vennen!!
klem

ChatrinesLiving sa...

Ha en fantastisk tur til Ikea!

Klem fra Chatrine:)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin