tirsdag 29. september 2009

Speil i ramma og litt mer fra Oslo!

Ramma har fått speil og er enda svart,blir nok å være det en stund fremover-kjenner ikke at jeg orker å begynne å spraye nå-vi får se! Fint ble det iallefall! Dette smykkeopphenget kjøpte jeg i Oslo på Kremmerhuset-endelig litt orden i noen av smykkene-syns det ser så fint ut når de henger på et slikt stativ!

Så disse to skjønningene-sliten etter jobb og bhg-fast innslag på ettermiddagene her i huset!


Ha en fin kveld kjære dere!!

post signature

5 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Må si det ble ordentlig fint med det speilet!! :)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

Julianne sa...

Heia! :)

Syns speilet va kjempefint i svart!
Nydelige ting du har kjøpt i Oslo. :)
Ha en finfin kveld!

Elisabeth sa...

Ser jo nå at jeg jammen meg må få meg et smykketre! Mine smykker og øredobber er umulig å finne frem i, så nå ble jeg inspirert til å få gjort noe med den saken. Søtt bilde av far og datter. Skikkelig kosestund ;)

Evas Passion sa...

blev ju jattefint med ramen!!!!!Och fin smyckeshangare!!!
ha en trevlig kvall.

Eva

Ikke A-Lene sa...

Hei.. Den rammen?? Hvilken Ikea har du kjøpt den og når?? Jeg ser etter sånn når jeg er på Ikea, men de har ikke... Har sååå utolig lyst på en.. eller to.. sånne;O)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin