tirsdag 21. juli 2009

Så fornøyd med dagen!

Som dere vet har jeg og Matilde vært på shopping i dag, og der fant vi mye fint! Fikk kjøpt 3 kopper til i den nye serien jeg er begynt å samle på, lyseblå, gul og grønn! De er så lekkre og jeg gleder meg til kaffen kommer i morgen så vi får prøvd dem! Vaskepulver boksen har jeg ventet på lenge og plutselig sto det en på Kremmerhuset og ventet på meg, lykke! Et greengate fat, 2 espresso skjeer og brunsukker fikk også bli med hjem.

Også kjøpte vi en del klær til Matilde som skal begynne på skolen til høste! Merkelig at jeg har hatt barn så lenge, tiden går alt for fort, men det er jo så morsomt med unger!

KLEM







2 kommentarer:

Kline sa...

Finfine kopper :)

Bdicte sa...

Heia! Såå masse fint du har handla! Æ vil også ha bursdag, og gavekort, hehe:) De jo bare 5 mnd til januar, hehe....

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin