onsdag 22. juli 2009

Jeg ønsker meg...

Vi har jo som kjent ikke IKEA her oppe i nord og da er d jo alltid slik at man ønsker seg ting derfra!


Denne Hemnes kommoden skulle jeg gjerne hatt på badet og hatt ungenes undertøy, strømpebukser og handduker i, har en kommode der,men den er ikke så stor desverre og med bare kurver.

Denne rammen skal en venninne kjøpe til meg nå om en stund siden hun er på ferie i Finland. Skal spraye det hvitt og få speil i det, skal ha det på badet! Tror det kommer til å bli lekkert! Denne stolen har jeg ønsket meg lenge og nå i kveld fikk jeg verdens beste beskjed fra onkelen min i Oslo! Han kommer oppover 7 august og skulle ta stolen med til meg! Er det mulig! Ble så glad at jeg nesten begynte å gråte! Har ordnet plass til den for lenge siden, hehe! LYKKE!


Håper virkelig Ikea kommer hit til nord! Hadde vært perfekt!
KLEM




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin