tirsdag 28. juli 2009

GREEN GATE!



Jeg elsker Greengate tingene! Syns de er riktig så lekre!
Samler vel egentlig mest på det blå prikkete og det er liksom "hoved fargen" men det som er så fin er jo at alt passe sammen. Det som står på listen å få kjøpt inn er fler kaffekopper, fat og boller! Men det får komme etterhvert for nå syns jeg det er dårlig utvalg på de butikkene som fører greengate. Det skulle visst komme mer i slutten av august så da blir det mer! Min store drøm er at greengate skal komme med rosa og hvitprikkete, hehe!

Har hatt en herrlig dag i Ersfjorden,hvor vi bor. Har vært ute mer eller mindre til nå, grillet, badet i vannsprederen og bare kosa oss lamme våre nermeste naboer som har barn på samme alder som våres! PERFEKT!!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hei hei! Drømme skap med drømme green gate..jeg har ak begynt å samle...Lykke:)
Vedr den sengen tror jeg den med tre skuffer og ekstra seng er mest praktisk...kjekt når det kommer overnattingsgjester:) Skal kjøpe den selv etterhvert..men usikker på sort eller hvit..
Ha en fin kveld kjære du!
Klem fra
Lotta:)

madam mim sa...

Ja, jeg er jo SÅ fornøyd med mitt vakre bur, og jeg tror nok min kjære kommer til å like det - i alle fall tolerere det - med tiden :-) Jeg ser at du også er Tromsøværing og at du kanskje skal til Benedicte på bloggtreff, så koselig! Vi tromsøværinger må jo holde oss oppdaterte på hverandre, jeg legger meg til som følger på bloggen din, jeg :-)

ChatrinesLiving sa...

Lekkert!
jeg samler også på green gate, og har skapet fullt, og mer skal det bli;) Får alrdi nok..hehe Så samler også jeg på de fleste mønstre. Siden de passer godt sammen, kan man bytte på litt. Så blir man ikke lei så fort:)

Finfin sommernatt til deg!
Klem fra Chatrine:)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin