tirsdag 21. juli 2009

Johanne`s rom del 2

Hadde øysst å vise litt flere bilder fra lillemor sitt rom! Har ryddet og vasket der i dag! Har også skiftet på sengene! Har o store vaske dag i dag, men litt blogging må man få tid til!

Denne benken fikk Johanne hos farmor og farfar i bursdagsgave, den har rom inni så der har hun alle dukkeklærne sine, perfekt!

Resten av møblene er fra Skeidar, puffen også. Syns det er så koselig å ha bord og stoler på barnerom og det lekes mye der. Matten er fra IKEA, Brio lekeovn og dukkevogn fra oldemor og olderfar <3

Knagg til alle veskene fra SIA.


"Lysekrone" fra Bestefar! Den er fra IKEA og jeg syns den er så skjønn. Storesøster har samme!




Kommode fra Roomate serien fra Skeidar. Veldig fornøyd med den. Store skuffer som det er plass til mye i.



Dukkehuset.





Og favoritt møbelet mitt på rommet hennes! Senga! Med nyvasket sengetøy fra Kid og baby teppet hennes som jeg kjøpte på Benetton i Portugal! Bamsen må også være med. Hjerte fra Skeidar.







KOOOOS!!!








Klesskap fra Stokke, ble selvfølgelig kjøpt mens jeg var i min morke periode, men begynner ikke å male på det da det koster en del penger, skal se om vi selger det etterhvert og kjøper et nytt klesskap, men det er så nydelig at vi får se hva det blir til! Den rosa hylla er fra BOhus og rommer bøker og puter.
Håper dere har en fin tirsdag!
KLEM







1 kommentarer:

Guro sa...

Så fint! Rommet til snuppa mi er ganske lite, så det er en utfordring å innrede det. Har funnet ut at jeg vil male en vegg der, men vet sannelig ikke om jeg skal ha den ensfarget, male striper eller lignende. Jeg har lest at striper skal "strekke" rommet så det virker større, men jeg vet sannelig ikke... :)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin