mandag 27. juli 2009

LYSEKRONER!










Lysekroner er noe jeg virkelig har fått sansen for! Har 3 stykker, 2 i stua og en på soverommet. Også har jo ungene på rommene sine også da!

Den største er min favoritt kjøpt på Bohus i vår, digger den krona og syns stua blei helt nydelig med den. Den andre i stua er også kjøpt på Bohus og den liker jeg veldig godt. Lysekronen på soverommet er kjøpt på Skeidar nå i sommer og var en sommergave til meg selv! Blei kjempeflott! Til og med mannen likte det og da er jo alle fornøyd!

1 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Å være her er jo som å være her (hjemme hos meg selv) Samme bord, samme lysekrone, svart skinnsofa....you name it!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin