lørdag 18. juli 2009

Stua vår!

Peisen vår, perfekt til kalde kvelder og det har vi nok av her oppe i nord! Får ikke til å snu bildet,men det skal bli gjort så snart som mulig! Fikk til med de andre,men ikke med dette...hmmm
"kosekroken" her blogger jeg, og leser blader og har det riktig så hyggelig! Speilet fra Slettvoll digger jeg, syns det rammer inn stua på en perfekt måte! Og der var jeg også i speilet-heihei!

Tv`n...skulle ønske jeg fikk fjerne de høytalerene, men det får jeg ikke,hehe så får leve med de da..en dag sier jeg bare..



Lysekrona fra Bohus er vel det kjøpet jeg er mest fornøyd med til stua og bordet da..fikk nytt bord for en uke siden og det gjorde virkelig noe med stua, syns det passet så sinnsykt godt inn! Har en veldig "romantisk" stil for tiden, elsker hvitt, blonder, lysekroner, sølv, glass og litt shabby ting!


I dag skal vi feire 26 års dagen min lamme gode venner, jeg gleder meg! Syns det er hyggelig at så mange kunne komme siden det er midt i sommerferien! Jentene er plassert hos svigers så har hele 3 timer å ordne og styre på før gjestene kommer-luksus <3
Håper dere har en fin helg! Skal komme med fler bilder etterhvert, får ikke helt til med kameraet vårt så må få noen til å hjelpe meg! Har masse mer jeg vil vise frem!
Vi blogges
klem






















1 kommentarer:

Anonym sa...

så gøy med blogg! har selv blogget i 6 år og eeeeeeeeelsker det. Dog er det mest hund å lese om i min blogg :)

Klem fra Lisa
www.trillelaks.com

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin