tirsdag 28. juli 2009

Sorry, ble enda flere ønsker!

Det lille trehvite bordet vil jeg ha i hvitt, tenker å ha det til bord til Ektorpen!
Skoskapet hadde vært genialt i gangen min som er verdens minste!
Det gule lintøyskapet ( hva er det for en farge...gult? få skapet i hvitt altså) hadde vært nydelig på badet!







Vet det, jeg ønsker meg litt for mye og får nye ideer hele tiden, ikke alle lar seg gjennomføre da det er grenser for hvor mye man skal bytte ut og handle nytt. Men det er lov å drømme da!
Ønskene er også fra Ikea, selvfølgelig!

1 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

O`my god! Hehe, skoskapet har jeg sett på...Det gule lintøyskapet har jeg lyst på, konsollbordet har jeg;) Når skal vi skrive felles handleliste???

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin