onsdag 22. juli 2009

Største jenta sitt rom

Fikk meg noen timer alene i formiddag og da var jeg effektiv! Fikk ryddet alt som var å rydde, vasket klær og støvsugd! Nå har jeg gulv vask og litt småpjusk igjen..noe så deilig!
Tenkte å vise litt av rommet til Matilde i dag, syns det er blitt riktig så fint og koselig der inne! Sengehimmel fra
http://www.jotex.no/ skulle egentlig ha den på vårt soverom,men fikk hard motstand, hehe! Så da fikk heller M den! Blondegardiner er fra Ikea og hun har også sånn bilde fra petrifiedinpink.se Anbefaler alle som skal i dåp, navnedag eller barnebursdag til å gå inn dit å se, garantert en personlig gave som vil falle i smak hos de aller fleste!
Skap fra Skeidar serien Roomate, nesten alle møblene på rommet er fra den serien,syns det er en veldig fin serie med fine detaljer, ikke minst er det praktiske møbler som hun kan ta med seg når hun flytter hjemmefra :-) Skolesekken står å venter oppå skapet..blanda følelser der,ja!

Hylle og kommode, tavle fra Bohus, grei å krote litt på! Boksene er fra Ikea og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte fler, til 25 kr stk er det jo galskap, men sånn er det no bare! Får bli neste gang!


Dette avlastningsbordet kjøpte jeg for å ha på kjøkkenet,men fikk aldri til med det der inne så M fikk det inn på rommet sitt. Syns det ble veldig fint og hovedpersonen selv var veldig fornøyd med det! De 2 kurvene inneholder vesker, jepp veskedilla som sin mor, hehe! Bamsen fikk hun i gave fra sin gudmor da hun var liten,syns den er så nydelig!



Hylle som jeg tilfeldigvis fant en dag jeg var med noen ting på loftet! Rart hvor mye man har som man glemmer...huff. Syns iallefall at d ble riktig så koselig med en hylle over senga! M bokstaven er kjøpt i London, fikk den siste M en som var så venta nesten i en time mens hun som jobbet der fant den frem! Er man sta så er man sta!





Bamsene er trygt plassert i en kurv jeg fant på et loppemarked i vinter, planlegger å spraye den hvit,men TTT!!!!! Teppe fra IKEA, den røde flekken er fra en gang M og en venninne lakka neglene til hverandre :-) de ungene altså! Tøflene er fra Farfar som kjøpte dem fra en dame som bodde langt oppe i fjellene i Portugal, utrolig koselig!




Nattbor fra Hemnes serien til Ikea! Syns rommene til jentene ble så koselig med nattbord, gjorde veldig mye ut av seg! Engelen kjøpte jeg i den fineste butikken jeg har vært i i Danmark nå i sommer!









Nå skal jeg fortsette å styre litt i huset! Har vel kanskje ett tonn klær som skal brettes og legges på plass!
En husmors hverdag tar aldri slutt!!
KLEM




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin