søndag 31. januar 2010

Tenker,undrer og funderer!

På om jeg skal kjøpe dette skapet og skjenken....
Ikea bestillingen ble bare tull, blir ALDRI å ta på meg et slikt ansvar igjen-for et styr sier jeg bare! Ikke ble alle pengene satt inn på konto når det skulle betales og det var flere ting som kunne bestilles også kunne det ikke bestilles likevel-jeg ga opp! Vi har bestemt oss for å kjøre til sommeren til Happaranda heller. Men tekte å være litt fornuftig ..og økonomisk og kjøpe disse 2 til 3000 kr-det samme som bare skapet koster på Ikea-og da må jeg vente leeeenge til å få det i hus. Får bruke søndagen på å tenke,undre og fundere,for jeg blir ikke klok på meg selv!
Trenger jeg å skifte ut, blir jeg å angre osv-er tanker som kverner i hodet mitt-tenk å styre slikt for et skap og en skjenk-huff. Skulle ønske av og til at jeg ikke brydde meg om interiør-hadde ikke det vært fint? Nei egentlig ikke tror jeg! Jeg bare ELSKER DET!!!!!!




post signature

14 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

Jeg har det skapet og er fornøyd med det hvertfall... Om det hjalp noe på beslutningen:p

Guros Drømmeverden sa...

Jeg har spisebordet i denne serien og er ikke fornøyd med kvaliteten, men man kan vel ikke vente mer når man ser på prisen ;o)
Vi tok oss en helg i Happaranda sammen med noen venner i fjor vår. Fylte bilen og lånte henger.. Og med mål om å bruke "kvota". Og det greide vi fint ;o)
Kjørte ned torsdag, brukte fredagen på IKEA og kjørte hjem lørdag.. Utrolig koselig ting å gjøre sammen med venner :o)
Ha en fin tenkepause videre,
Guro

Guttemamma sa...

God morgen opp i nord!! Alltid vanskelig når ting koster litt,tror vel egentlig ikke du angrer,det er jo klassiske og fine ting som glir rett inn hos deg...:)Jeg var jo heldig å arve et skap og sjenk i fjor og på en måte er det "finere" med de gamle tingene,skaper sånn fin variasjon synes jeg...MEN,et er jo ikke alltid lett å få tak i gamle ting da. Sett deg på "Finn" i kveld og se hva som finnes i nord...kanskje valget blir lettere??
Lykke til med valget!!
klem

På landet sa...

Er det fra JYSK? Vi har sjenken, er ikke fornøyd. Kvaliteten er veldig dårlig. Kommer ikke mere møbler fra jysk inn i dette huset...
Det er min erfaring :)

Ha en fin søndag.

uniktliv sa...

Samme her Jysk kan ikke måle seg med Ikea sitt, skal selv til å bestille no med frakt på 2500, men skal ha Liatorp som sikkert du også har tenkt på.

Ikea er superdumt når en bare kan bestille "flatpakkavarer" som kommoder og skap, ikke tepper og lamper.
Så snart kommer Liatorp til vårt hus, vi er bare 3 stk som bestiller sammen så det skal gå bra, men å ta på seg for gud å hvermann det har jeg også prøvd med lite hell:))

Lykke til me valget.. å heia Ikea:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg har ikke det hvite, men jeg har skap og spisestue fra Jysk som jeg er VELDIG fornøyd med. Så det kommer nok an på varen. Ta litt på det, og tenk litt. OM det ikke blir bra ut stua, er det noen andre rom som kan få det? ;)

God søndag!

Vibeke :)

Beate, A Brighter Day sa...

Hei! Takk for kjempekoselig hilsen :) Akk, skjønner godt at du elsker disse møblene... De er nydelige. Bestilling på Ikea har blitt bare tull for oss også tidligere, så det har vi gitt opp.

Hvor er disse møblene fra da? Venting er ikke noe gøy :P

Lykke til! Ha en fin søndag :) Klem

Audhild sa...

Hei:) ligger noe til deg inne på bloggen min:)
Har nylig kjøpt denne skjenken, holder på å lete etter andre knotter:) var litt kjedelig de som var med.. så var den litt av en utfordring å skru sammen....men fikk den sammen til slutt..

~L~ sa...

Du vet sikkert va jeg mener om dette;D
Do it, do it:))

klem

Noatunfrua sa...

Alt man skal slite med ;)
Håper du blir klok på det! Men jeg tror nok IKEA har litt bedre kvalitet enn Jysk...

Lykke til med valget!
Fortsatt god søndag :)
Klem fra
Laila Johanne!

~Kristina~ sa...

Syntes de der møblene fra Jysk er såå fine!:)
Kjenner noen som har sjenken og skapet, sjenken ble litt "løs i hengslene" etterhvert, måtte bytte de ett par ganger, men funker helt fint:)
Vitrineskapet er de råfornøyd med, så det vurderer jeg og kjøpe jeg også, Liatorp er så mye dyrere! Har ett vitrineskap fra Ikea som er malt hvitt nå, men ikke sååå fint i utgangspunktet, men kvaliteten er i allefall bra:)

Lykke til med valget!:) Synd det er så lite og finne i Tromsø!

uniktliv sa...

Hei igjen .. siden vi liker blogging så har jeg en Award og utfordring til deg på bloggen min..

Håper du tar deg tid..

Klem

Maria sa...

Æ har åsså en sånn sjenk fra Jysk! Og du får den billi for å si det sånn.... ;). Større møkk skal du leite lenge etter!

KATRINES INTERIØR sa...

Jeg har den sjenken fra JYSK (se forsiden på bloggen min - headeren for eksempel og bildene fra leiligheten til høyre) og er egentlig veldig fornøyd! den er litt skjev her og der, var utrolig vanskelig å skru sammen i følge husbonden, men til den prisen er det virkelig OK. jeg byttet ut knottene som du ser. koselig sjenk og fin når man liker den stilen :)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin