tirsdag 12. januar 2010

Ikea bestilling!

Nå må dere krysse fingrene jenter! Ser ut som at det blir Ikea bestilling iløpet av helgen om alt går i orden! Er mange som skal være med så frakten blir meget lav! Håper bare ingen trekker seg nå for da blir det IKKE bestilling. Har ikke mulighet å betale 3700 kr i frakt alene-sykt dyrt! Tror Ikea mener at vi i nord ikke skal ha varer derfra!!

Så visst det er noen i Tromsø som vil være med å bestille-mail meg på elisabethkildalsen@hotmail.com





Jeg krysser alt jeg har!!!



post signature

8 kommentarer:

Anonym sa...

Spennande!!:)Håpe det går i orden:))
Lekkert soverom du viser i innlegget under:)
Ønsker deg en finfin dag
Klem Nina

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg og er Ikea-digger. Har kjørt de stramme Ikealinjene i mange år, men lyster på forandring nå. Prøver å myke opp litt, og det funker til en viss grad.

Håper du får med deg nok folk på bestillingen din. Da hadde du fått en del lekre møbler i samlingen din, som dog er lekker fra før.

Klem fra Mona C

Hanne sa...

Håper du får noen å dele bestillingen med. Frakta er jo uhorvelig dyr nå, den gjorde et kjempebyks for noen år siden, så det er ikke til å tenke på å bestille alene.
Den senga tror jeg du kommer til å bli fornøyd med. Begge jentene våre har sånn, pluss at vi har den på gjesterommet. Til sammen gir det mye sengeplass! Og så er den veldig fin :-)

Simple Lovely sa...

Dere har ikke Ikea oppe i nord?? Vett ikke hva jeg skulle gjort uten Ikea!! Håper det orden seg sånn at du får det du ønsker deg:) Eller anda bedre, at dere får en Ikea varehus der oppe!

Jeg bor bare noen minutter fra Ikea her i Stavanger, veldig greit, selv om det kan være VELDIG fristende! Er det noe du vil ha fra Ikea som kan sende, ikke være redd for å spøre:)

Klemmer, Julie

Nydelig soverom dere har, lekkert!

Klemmer, Julie

EndeligMamma sa...

Lykke til, krysser fingre med deg og håper det ordner seg :)

Jeg er utrolig heldig når det gjelder Ikea, bor omtrent 200 meter unna, så det blir mange trilleturer dit ja! Ikea er jo helt fantastisk :)

Maria Therese sa...

Ja ikea har stive priser på levering!! her koster d 2500 som er ille nok synst jeg!!

Lotta sa...

Bærre lekkert!Heldige du og hååer det ordner seg:)
Klemmer

Lill Anette - Mamma 2010 sa...

Det du bestiller til hjemlevering fra IKEA blir sendt fra lager i sverige. Så prisen skal dekke lønn til sjåføren, diesel, evt bom/ferje utgifter. Og de skal i tillegg kjøre veien både opp og ned. Ikke så langt da. Men jeg har fått beskjed om at det er flere varer som ikke kan bestilles (selv om det er møbler). vet du noe om det?

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin