fredag 1. januar 2010

Nye lamper i gangen

Godt nytt år alle sammen!! Håper alle hadde en fin feiring og at det nye året kommer til å bli minnerikt!

Mannen monterte opp lampene i gangen i morges og jeg hengte på alle prismene-det var noen for å si det mildt! Veldig fornøyd er vi ialefall-ble en helt ny gang. Det som var det fine er jo at det var dimming på de andre lampene som hang der (skrekk og gru de var fæle) så da slapp vi elektriker denne gangen!

Zinkhus fea W&CO står og lyser så fint på kommoden.





Lekkert hva? De hadde bare 2 lamper igjen så tror det var meningen at vi skulle ha dem! Betalte dem med gavekort som vi hadde fått i julegave-så disse er fra 3 stykker til oss! TUSEN TAKK!!


Nå skal vi snart gjøre oss klare for å dra til mamma og spise. Hva skal dere gjøre i dag? Mange som skal på salget som begynner for fullt i morgen??



post signature

9 kommentarer:

Mine Blomster sa...

Jeg så tilfeldig disse lampene på en annen blogg, og ja de er vakre....
Jeg har min på Badet, det nye bade som vi fikk i sommer... De lyser såååå vakert.. Gratulere og Godt Nytt År til deg :O))
Hilsen fra en som bare stakk innom plutselig, og som nok kommer tilbake for å følge med;O))))
Birgitte i Min Hage

Lotta sa...

Hei hei og godt nytt år!Dette var virkelig lekkert!!!! Fineste gang lamper jeg har sett:) Nesten kongelig....
Ha en deilig kveld!
Klem fra
Lotta

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du har så god smak altså! *ler* Har jo akkurat montert samme lampe i gangen vår, etter at vi har like skoskap. ;)

Godt nytt år, Elisabeth - vi blogges!! :))


Vibeke :)

No.15 sa...

Nydelige lamper og de passa veldig godt i gangen.

Godt nyttår til deg. :)

Anonym sa...

De var kjempefine:)Et riktig godt nyttår til deg:) Gleder meg til å følge deg videre i 2010 også!:) Klem Eli

Huset i skogen sa...

De lampene er bare nydelige, har siklet etter slike lenge. Så Bohus hadde dem på salg nå, så mulige det blir en tur dit;) Hvor har du kjøpt de skoskapene? Har vært på utkikk etter hvite skoskap lenge, og dine falt virkelig i smak.

Har ikke vært innom her før, men kommer noe helt sikkert tilbake!

Guttemamma sa...

Det ble helt nydelig,Elisabeth-bra valg!!

Guttemamma sa...

Sikkert et mareritt under bukser...men jeg går sjelden med det,nesten aldri faktisk:)
Ikke noe smiths venner assa,bare elsker kjoler og skjørt!!smask og god lørdag

Guttemamma sa...

Hei du vakre venn i nord!!
Jeg kan godt sy hvite vimpler til stua di om du vil?? Kan kjøpe sånn dåpskjole-blonde-stoff vet du...
klem

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin