onsdag 2. desember 2009

Taklamper til gangen!


Vi trenger nye lamper til gangen vår-der bildeveggen er vet dere. Nå henger det to grusomme "spotter" der-orker ikke å vise de en gang. Så ringte min herrlige pappa og sa at han satt over penger til meg så gikk vi å kjøpte det vi ville ha i julegave-perfekt ordning! Da blir det lamper...igjen! Nå er alle lampene i huset skiftet ut og det trengtes for her har det vært noe for en hver smak for å si det mildt! Endelig begynner vi å få en helhet! Huset vårt har kun 1 etasje så jeg yenkte det var greit å ha nogenlunde samme stilen i alle rom! Men over til saken! Har lenge sett på disse fra bohus til gangen-er det noen som har den lampa? Vil den passe i en lang smal gang? Må ha 2 stykker!! Og er det noen som vet om man kan henge en slik lampe på badet??
Blir kjempeglad for svar!


P.S- Smokken er borte-lillejenta sov hele natten og har ikke spurt etter den-jeg er mektig imponert og stolt!!

post signature

8 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så heldig dere er da! og lamper er ikke alltid like billig nei!

Har selv en slik lampe på barnerommet, og syns den er kjempeskjønn! Hadde den tidligere i gangen og det funka helt fint det også:)
Lampa gir kjempefin effekt i taket også når lyset står på:)
Tror man kan bruke disse lampene på badet, men har ikke prøvd selv.

Lykke til med å bestemme deg
Klem Janne Merethe

Guttemamma sa...

Så flink hun har vært!!
Lampen er bare nydelig,blir sikkert flott!! Koselig i sofaen din under også,digger denne sofaen assa:)

Simple Lovely sa...

Kjempe fin lampe, den likte jeg!!

Flinke hun har vært da:) Hvordan klarte du det tilslutt?? tar gjerne imot tips, har selv en svært tuttete datter!;)

Ha en fin kveld,
Klem Julie

hjem hos linda sa...

flinke lilllenusket..
Lamper er jeg og på utkikketter igangenminog det er noe sånt jeg og vilha,men har liksom ikke funnet DEN rette...
Klæm Linda

Therese fra huset med de rare i sa...

hei den har jeg kikket på også til min lange smale gang, men må også ha to.. så håper noen vi si hvordan det blir;)

Vi har også alt på ett plan, så skulle skiftet ut her og, men ting tar tid:P

Evas Passion sa...

Jattesnygg lampa!!!Vad duktig hon varit!!!

Jatte sa...

Vi har denne lampen (men kjøpt den på skeidar, den er billigere der) og har den på badet :D
Man kan ha den der om den henger minst 1 meter FRA dusjen :)

den er veldig fin og gir så fint lysspill i rommet :)

Jannes lille sted sa...

Hei:) Ser fra tidligere at du har en liten hvit barneseng i stua. Brukte dere denne til jentene? Og hvordan fungerte evt det når de ble så store at de kunne stå i senga og sånt? Tenker litt på fall ut av senga og klatre over osv.

Ha en fin torsdag
Klem Janne Merethe

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin