Du vet du er interiørblogger når du har svibler i GrennGate kopper!! Vi har jo verdens minste gang som jeg har snakket om før-tenkte å vise mine måter å få et ryddig inntrykk på! Ranselen til snuppa (alle i Tromsø kommune får slike oransje sekker når de begynner på skolen-ØKT SIKKERHET!) henger på en egen knagg. Så slipper den å ligge å slenge i en krå..irriterede spørr du meg!
Bøtta fra Ikea fungerer utmerket som lester,votter,skjerf og lue oppsamler-genialt!

Stumtjeneren som kom i går lettet masse! Jakkene til ungene henger der og det er lett for dem å henge opp å ta ned selv!


Nå er det Greys så senga..er helt utslitt!! Jobb klokken 07.00 i morgen...hjelpes!

Ha en deilig kveld!!

post signature

2 kommentarer:

Hos Camilla sa...

Hei :-)
Hvis du ikke skal ha dimmer på lampettene, kan du kjøpe ferdig ledning med bryter og støpsel og sette det på selv. (Forutsetter seff at du har stikkontakt i nærheten da)
Det peneste er å ha dimmer på de, og bruke halogenpærer med "vridd" glass. Da ber du elektrikeren å montere felles dimmer på de to. Så bilde fra stua di, riktig lekkert! Gleder meg til å se rosetten. Husk å male den!

svein`s kone sa...

Hei. Så mye fint du har handlet fra Lobelia. Tenke meg du gleder deg til rosetten:)
Sånne ransler har jentene mine hatt også, ganske orange ja!!:) Ellers ønsker jeg deg en flott desember vidre, juleklem fra Fredrikstad..

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin