tirsdag 29. desember 2009

Gardinhjelp!!!

Jeg har bestemt meg for å kjøpe nye gardiner til stua nå etter jul og sikler veldig på disse fra Boligfryd! Har en del andre ting i samme serie blandt annet liftgardinen som henger i det ene vinduet i stuen! Gardinene er rimelig dyre og jeg må ha 3 pakker altså 6 gardiner så må være helt sikker på at de er de riktige! Har ALDRI kjøpt dyre gardiner før så tenkte at NÅ var det på tide!

Hva tror dere? Blir de å passe inn her hos oss? Jeg tror det!

post signature

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hei hei og riktig god romjul!! Gardinene ser virkelig vakre ut og vil"gjøre" stua..!! Gleder meg til å se!!
Klem

atinybitofheaven sa...

Nydelige- de hadde jeg absolutt satset på :-)

Ha en flott onsdag :-)

Klem

Lena sa...

Kan slike fine gardiner slå feil???? Go for it!
:o)

Min stil sa...

Hei hei. De gardinene var jo skikkelig lekkre, og kommer garantert til å passe fint inne hos deg og ditt vakre hjem.
Klæm Susanne

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin