fredag 30. oktober 2009

Min favoritt nettbutikk!

Nydelig pute med samme monogram som lift gardinen og stol putene! Zink hus-endelig fikk jeg tak i og kjøpte 2 stykker!
Stoffpose med monogram-skal ha telys i den!
Englevinger som man kan feste på kubbelys-sååå søtt!

Min favoritt nettbutikk uten tvil er www.boligfryd.no
raske levering,godt utvalg og bare fine ting :-) Tingene over er på vei hjem til meg! Er mye nettshopping på meg-er nesten aldri i byen eller på kjøpesenter,men det skal jeg i dag! Helt alene-skal bli helt herrlig!
Hva er din favoritt nettbutikk?

post signature

3 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei:)
så utrolig flotte ting du har bestilt deg!

Håper du fåen en fin helg.
Klem Janne Merethe

HusmorDronninga sa...

Så mange fine ting du hadde bestillt deg! Dei sinkhusa er bare skikkeli fine... spørs om eg ikkje må ha meg nåken i hus til jul..

Håpe du har ei strålande helg :)

Klem fra
Kjersti

Kathrine H sa...

Så mye flott du har bestilt - zinkhusene er en "slager". :o)

Ønsker deg og din familie en fortsatt fin lørdagskveld!

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin