fredag 30. juli 2010

Spisestua♥

Det ble IKEA tur på oss!!
Kjørte klokken 7 i går mårrest-var fremme ca 14.30. Tok inn på hotell og dro rett til Ikea-vi gjorde oss fort ferdig, de hadde alt vi ville ha og så bare koset vi oss resten av dagen ♥♥
Skikkelig koselig!
Denne spisestuen ble med hjem i bilen og jeg er superfornøyd-rundt bord har vært lenge på ønskelisten min!
Liatorp spisebord og Henrikstad spisestuestoler!
♥Stemning♥


Har dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært så flink å legge igjen spor etter meg,men det har vært så mye i det siste! Helgen skal brukes til å ordne klesboden,blogge og kose meg!
Jeg kommer innom!
Ha en deilig helg alle skjønne♥
HuSk GiVeAwAyEn!


22 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fint da! Vi skal til Ikea i neste uke. Kjører til Haparanda. Gleder meg,mye møbler står på listen. Skal bli artig å komme hjem å ordne.
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

Beate i Husets Hjerte sa...

Du a meg...så bortskjemt jeg er som bor her i byen! Ikea er liksom selvfølge..Fine ting du har kjøpt. Rundt bord er kjempefint og sosialt. Koselig kjøkken du har. Ha en fin kveld videre!

Unknown sa...

Så flott det ble! Har også lyst på slike stoler;-) Tenker vi også må ta oss en tur innom Ikea en dag, så nettopp at de har fått inn koselige filt mat leker til ungene...

Ha god kveld og helg.

Klem

Christina sa...

Hei på deg!

Nydelig ble det,as always;)
Klem til deg.

Bringen Blomster sa...

ble kjempefint :) Kjenner til det å må LANGT avgårde for å få tak i ting. Men er jo litt koselig når man får et hotell opphpld av det da ;)
-synnøve-

Martilie sa...

Lekkert kjøkken -ble flott med det nye bordet og stolene. Rundt bord er kjempekoselig!!

Nyt helgen!

Klem fra Tove

Ella sa...

Hei!
Så fint spisemøblement :) Det passet godt på kjøkkenet. Skikkelig koselig blogg du har.
Ha en fin helg.
Klem klem fra Elisabeth :)

Bettum Villa sa...

Gratulerer med nytt spisebord.. har ønsket meg rundt bord selv en stund nå, men det er sannlig ikke lett å få tak i til en billig penge. Hvis ikea kommer med liatorp bordet i en mørkere farge så løper jeg å kjøper det med en gang...

Så jeg krysser fingrene for overraskelser i den nye ikea katalogen som kommer snart.

Klem Madelén

ARKinterior sa...

Gratulerer med nytt!! Kjempekoselig kjøkkenbord, og så deilig med en liten tur- det gjør godt for kropp og sjel:)
Fortsatt fin helg til deg
Klem

Camilla`s Castle sa...

Kjempe fin spisestue dere kjøpte!:) Ikea er topp! Jeg har ikke vært så flink til å blogge eller besøke i det siste jeg heller.. Sommeren er vel hektisk for mange!:) Men jeg kommer sterkere tilbake!:)
Ha en fin fin helg!:)

Linn sa...

Så fint bord du har kjøpt!! Kjempekoselig kjøkken du har:)
Har planer om å dra til Ikea og kjøpe spisestue vi også. Skal ha Henriksdal stoler, men vet ikke hvilket bord enda. For oss tar det litt over 3 timer å kjøre til Ikea(Trondheim), så det blir ikke så ofte vi drar dit.
Liker bloggen din:) God helg:)

Jatte sa...

Kjempefint :)
Har selv samme!!

Klem Jatte♥

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

♥ Så flott :) Gleder meg som en unge på julaften til neste gang jeg får tatt en IKEA-tur, må skje over sommeren! Klør etter å finne noe nytt, hehe.

Vi har forøvrig slike stoler, bare med brun-sorte bein. De er geniale, veldig komfortable, og superpraktiske med vaskbare trekk. Skulle bare ønske de hadde litt større utvalg i trekk, det er det eneste jeg kan påpeke...kjekt å bytte litt :)

Ønsker deg og dine en fortsatt super helg!

Mvh Anja ♥

Tove `blogg verden sa...

Så fint det ble : )
Herfra er det 9 timer til Ikea i Happaranda :( lANGT!! Vi var der i fjor sommer kombinert med en liten campingtur i Sverige. Bare så synd vi hadde lite plass til div ting!:D Jeg er med på noen som skal bestille fra Ikea...jeg bestilte 9 ting...men får kun 2 av dem- kjipe greier!
Ønsker dere en koselig helg
klem Tove

Lever Landlig sa...

Hei hei.
Liker Liatorp serien til Ikea veldig godt sjølv. Har fleire av dei møblane i mitt hus. Rundt bord har eg og ønska meg, men det passer ikkje i huset mitt. Gratulerer så mykje med ny og flott spiseplass !

Aashildsvilla sa...

lekkert rundt bord..klem åshild

Drøm sa...

Kjempefint:) Har litt lyst på det runde bordet selv kjenner jeg:)
Klem Julie

Hanne Mette sa...

En tur på Ikea er litt lykke det. Gleder meg til vi får Ikea her på sørlandet også. Kjempe fin spisestue. Det er så koselig med rundt bord.
Klem fra meg

Silje Andrea sa...

Suuuper-fint! :-)

♥ Siljemor

♥ Medusas verden ♥ sa...

Gratulerer med ny fin spisestue ☺
Det er en kjempefin spisestue, har den samme selv (hvis det er den du kan dra ut bordet å legge inn en ekstra plate i ???)
Moro å se den i ett annet kjøkken, ble liksom så anderledes på en måte.
Jeg har en kjøkkensofa/krakk og to stoler til jeg da ☺

Fortsatt fin fin dag.

Klem, Medusa ☺

Aashildsvilla sa...

hei..nydeli lysekrone du har på kjøkkenet..lekker..takk for koselig besøk på bloggen min.ønsker dere en riktig god helg.klem..

Rakel sa...

Så fin spisestue. Syns dei stolane er veldig fine!
Ser ut som du har samme heimelaga duken som meg. Kjempefint med det ein lagar sjølv!

God kveld=)

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar til meg♥
Setter stor pris på det!
TuSeN tAkK♥

Blog Widget by LinkWithin